Singeltråden

Det tillståndet som är nu, kan väl inte kallas sommar:fakta

Det är som ett dåligt skämt... börjar på riktigt bli tveksam till om jag får i båten innan midsommar ens.. :huvet

Ska till Karlskoga och hoja en hel helg, helgen efter det Arlanda, dvs hemifrån 06-18 båda dagarna,, sen midsommar och en vecka på Gotland Ring direkt efter det...

Blir knappt sur längre, mer apatisk.

Det är som ett dåligt skämt... börjar på riktigt bli tveksam till om jag får i båten innan midsommar ens.. :huvet

Ska till Karlskoga och hoja en hel helg, helgen efter det Arlanda, dvs hemifrån 06-18 båda dagarna,, sen midsommar och en vecka på Gotland Ring direkt efter det...

Jag tycker mig se fuktiga skinnställ i kristallkulan.

Nej då, regnar det så kör jag inte en meter... då sitter jag på en campingstol inne i depåboxen för alla tusenlapparna man lagt ner på transport, boende osv istället.... :banana

:D Få saker bygger bitterhet på samma sätt som en dag i en svinkall depåbox lyssnandes till regnet över gelleråsen.

Då är frågan om du blir creepy som vanligt eller börjar spamma emojis på chatten? :lol :hihi

Inget händer när man tar dessa :piller. Men huvudvärken är borta nu på morgonkvisten. :)

Sluta grina :mad:

Hmm.. Jag jobbar ju med IT och Blöjräsern med båtar..

Nog är det märkligt att det är jag och inte han som ligger och målar min båt? :va

ImageUploadedByTapatalk1432746153.552400.jpg

Det där är en jolle. Våra räddningsbåtar är större. Och installera windows till idioter är inte att "jobba med IT".

Det där är en jolle. Våra räddningsbåtar är större. Och installera windows till idioter är inte att "jobba med IT".

Ja, han jobbar ju på ett ställe där det är en hög koncentration av...låt oss kalla det idioter. :hihi

Fan. Säljaren med den svarta kawan bjuder alldeles för bra för lilla svarta i inbyte.
Ett tecken?

Ja, han jobbar ju på ett ställe där det är en hög koncentration av...låt oss kalla det idioter. :hihi

Fan. Säljaren med den svarta kawan bjuder alldeles för bra för lilla svarta i inbyte.
Ett tecken?

Tjöööööööp

Fint! Då borde det gå fort för dig att måla den m ao :mattias

Du behöver arbeta lite istället för att sitta på arslet o bli tjockare dör var dag. :)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra