Singeltråden

Ute och äter och tänkte ta en öl till maten, blir leggad och min vän skrattar och hävdar att folk snart kommer tro att jag går runt med falskleg för att jag ser yngre ut än vad det står på leget. Servitören håller med och kläcker "du ser ju ut som 15". Tack för den... :4skrika

Ute och äter och tänkte ta en öl till maten, blir leggad och min vän skrattar och hävdar att folk snart kommer tro att jag går runt med falskleg för att jag ser yngre ut än vad det står på leget. Servitören håller med och kläcker "du ser ju ut som 15". Tack för den... :4skrika

Upp med en bild, annars kan vi inte bedöma om servitören var full eller inte. :fyllisar

:brynad

Jag är landsjuk jag. Det är nog för att jag varit ovanpå båten. Sikken båtåsna.

Som jag sa, har du inte spytt än är du ingen man. :brynad

:rofl får du visa leg på bussen oxå när du betalar vuxenbiljett o de inte tror dig? :brynad

Det var väl en komplimang? :7peta
Servitören kanske stöter på dig?

Svårt att se det som en komplimang. Och den servitören borde verkligen inte stöta på 15-åringar. ;)

Kanske tyckte att "Du ser ut som en gammal skata!". Var en dålig raggningsreplik?

I vilket fall är det ju ingen ovanlig linje för gubbar att välja när de skall försöka flörta in sig med en kvinna utom deras division.

Inte har jag hört någon kvinna ta illa upp av att bli tagen för att vara betydligt yngre än hon är heller... :rolleyes: Kanske för att jag spenderar för mycket tid med gamla skator? :va

Kanske tyckte att "Du ser ut som en gammal skata!". Var en dålig raggningsreplik?

I vilket fall är det ju ingen ovanlig linje för gubbar att välja när de skall försöka flörta in sig med en kvinna utom deras division.

Inte har jag hört någon kvinna ta illa upp av att bli tagen för att vara betydligt yngre än hon är heller... Kanske för att jag spenderar för mycket tid med gamla skator? :va

Beror väl kanske på ålder och person, men jag ser hellre ut som 30 än 15.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra