Singeltråden

Och man kan alltid powernappa :mattias

Nog kan man! Synd bara att jag behöver jobba lite efter arbetstid i dag.. och dessutom fick en uppgradering släppt i knät som behöver göras imorn bitti.. men tog bilen till jobbet för att hinna hem och träna.. sen blir det en nap iaf.. som jag längtar :)

Och man kan alltid powerfappa :mattias

Du kommer alltid med så bra råd. :tummenupp

- - - Updated - - -

Nog kan man! Synd bara att jag behöver jobba lite efter arbetstid i dag.. och dessutom fick en uppgradering släppt i knät som behöver göras imorn bitti.. men tog bilen till jobbet för att hinna hem och träna.. sen blir det en fap iaf.. som jag längtar :)

Ahaa mhmmm.

Går det här under benämningen powerfappa? :va
VR9ycIH.gif

Jo, men satt och spelade med några kompisar i går kväll, och dom kan bara spela när dom får för sina fruar, ungar somnat osv.. :hihi Så man får passa på.. Tur att jag inte är morgontrött av mig bara :lol

Vilka jävla tofflor. :zpy

Och man kan alltid powerfappa :mattias

:hihi

Nog kan man! Synd bara att jag behöver jobba lite efter arbetstid i dag.. och dessutom fick en uppgradering släppt i knät som behöver göras imorn bitti.. men tog bilen till jobbet för att hinna hem och träna.. sen blir det en fap iaf.. som jag längtar :)

:)

- - - Updated - - -

Ahaa mhmmm.

S P H

Horred ligger i marks kommun! Hmm vill du besöka min källare?:banana:kär

"Google Earthade" Horred ,,,, Det ligger ju typ ute Buschen å det grövsta...:3freak

Visserligen ska jag sladda ner till Ytterby ( på Svergies baksida ) i nästa vecka å plocka upp lite delar ,
Men jag vet inte ....:confused:

En kall källare,,,:huvet

En kall i bastun däremot ....:rock

"Google Earthade" Horred ,,,, Det ligger ju typ ute Buschen å det grövsta...:3freak

Visserligen ska jag sladda ner till Ytterby ( på Svergies baksida ) i nästa vecka å plocka upp lite delar ,

Nu är det faktiskt så att min källare är varm o har öppen spis i det nyrenoverade rummet!:yoparty

Det är inget fel på en kall källare. Åk nu dit och testa. Vem vill gå genom livet och missa allt skoj :brynad

Last edited:
Höhö.. Kollar på skidåkning på TV.. Finns med en åkare som heter Brynjar i förnamn och en annan som heter Bryntesson i efternamn..

Hade varit ännu roligare om något hetat Brynjar Bryntesson :brynad

Nyheter
KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h