Singeltråden

Och man kan alltid powernappa :mattias

Nog kan man! Synd bara att jag behöver jobba lite efter arbetstid i dag.. och dessutom fick en uppgradering släppt i knät som behöver göras imorn bitti.. men tog bilen till jobbet för att hinna hem och träna.. sen blir det en nap iaf.. som jag längtar :)

Och man kan alltid powerfappa :mattias

Du kommer alltid med så bra råd. :tummenupp

- - - Updated - - -

Nog kan man! Synd bara att jag behöver jobba lite efter arbetstid i dag.. och dessutom fick en uppgradering släppt i knät som behöver göras imorn bitti.. men tog bilen till jobbet för att hinna hem och träna.. sen blir det en fap iaf.. som jag längtar :)

Ahaa mhmmm.

Går det här under benämningen powerfappa? :va
VR9ycIH.gif

Jo, men satt och spelade med några kompisar i går kväll, och dom kan bara spela när dom får för sina fruar, ungar somnat osv.. :hihi Så man får passa på.. Tur att jag inte är morgontrött av mig bara :lol

Vilka jävla tofflor. :zpy

Och man kan alltid powerfappa :mattias

:hihi

Nog kan man! Synd bara att jag behöver jobba lite efter arbetstid i dag.. och dessutom fick en uppgradering släppt i knät som behöver göras imorn bitti.. men tog bilen till jobbet för att hinna hem och träna.. sen blir det en fap iaf.. som jag längtar :)

:)

- - - Updated - - -

Ahaa mhmmm.

S P H

Horred ligger i marks kommun! Hmm vill du besöka min källare?:banana:kär

"Google Earthade" Horred ,,,, Det ligger ju typ ute Buschen å det grövsta...:3freak

Visserligen ska jag sladda ner till Ytterby ( på Svergies baksida ) i nästa vecka å plocka upp lite delar ,
Men jag vet inte ....:confused:

En kall källare,,,:huvet

En kall i bastun däremot ....:rock

"Google Earthade" Horred ,,,, Det ligger ju typ ute Buschen å det grövsta...:3freak

Visserligen ska jag sladda ner till Ytterby ( på Svergies baksida ) i nästa vecka å plocka upp lite delar ,

Nu är det faktiskt så att min källare är varm o har öppen spis i det nyrenoverade rummet!:yoparty

Det är inget fel på en kall källare. Åk nu dit och testa. Vem vill gå genom livet och missa allt skoj :brynad

Last edited:
Höhö.. Kollar på skidåkning på TV.. Finns med en åkare som heter Brynjar i förnamn och en annan som heter Bryntesson i efternamn..

Hade varit ännu roligare om något hetat Brynjar Bryntesson :brynad

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...