Singeltråden

Sju år och tre månader här, utan att ha blivit bannad en enda gång. Man kan med andra ord inte precis räknas in i kategorin bad guys. :lol Antingen är jag en snäll trevlig skötsam ung man, eller så är jag så subtil i mina skriverier att ingen faktiskt förstått något, när jag egentligen varit ytterst otrevlig och borde åkt på livslång banning från hela Internet. :hihi

Sju år och tre månader här, utan att ha blivit bannad en enda gång. Man kan med andra ord inte precis räknas in i kategorin bad guys. :lol Antingen är jag en snäll trevlig skötsam ung man, eller så är jag så subtil i mina skriverier att ingen faktiskt förstått något, när jag egentligen varit ytterst otrevlig och borde åkt på livslång banning från hela Internet. :hihi

Jag har fixat 11. You´ve got nothing on me :brynad
Jag är helt enkelt en sympatisk individ :angel

Eller så är det ingen som läser vad du skriver.......:rolleyes:

Eller så är det ingen som läser vad du skriver.......:rolleyes:

65d7bb896e76a1e66f9c2040ffedfcbfeb40bed88950ff8867a6e1777f9514bb.jpg

Nyheter
CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort