Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Syns ju vem som äter mest bullar iallafall och det är inte jag.![]()
Va? Har Poopert blivit tjock eller vadå?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Syns ju vem som äter mest bullar iallafall och det är inte jag.![]()
Va? Har Poopert blivit tjock eller vadå?![]()
Varför blev Kottson bannad?![]()
Han frågade om här fanns några rakade katter.
Sju år och tre månader här, utan att ha blivit bannad en enda gång. Man kan med andra ord inte precis räknas in i kategorin bad guys.Antingen är jag en snäll trevlig skötsam ung man, eller så är jag så subtil i mina skriverier att ingen faktiskt förstått något, när jag egentligen varit ytterst otrevlig och borde åkt på livslång banning från hela Internet.
![]()
Kottson är inte bannad, om du läser hans profiltext så ser du att det står bannád, en annan stavning alltså.Varför blev Kottson bannad?![]()
Det kan bara vara en pannkakssmetstillagare du håller i?
Pannkaksssmet- och baconapplikator!
Du skulle må då va?
Eller så är det ingen som läser vad du skriver.......Sju år och tre månader här, utan att ha blivit bannad en enda gång. Man kan med andra ord inte precis räknas in i kategorin bad guys.Antingen är jag en snäll trevlig skötsam ung man, eller så är jag så subtil i mina skriverier att ingen faktiskt förstått något, när jag egentligen varit ytterst otrevlig och borde åkt på livslång banning från hela Internet.
![]()
Sju år och tre månader här, utan att ha blivit bannad en enda gång. Man kan med andra ord inte precis räknas in i kategorin bad guys.Antingen är jag en snäll trevlig skötsam ung man, eller så är jag så subtil i mina skriverier att ingen faktiskt förstått något, när jag egentligen varit ytterst otrevlig och borde åkt på livslång banning från hela Internet.
![]()
Eller så är det ingen som läser vad du skriver.......![]()
Kottson är inte bannad, om du läser hans profiltext så ser du att det står bannád, en annan stavning alltså.
Gillar stavningen...
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell
Screenshot Titta bakåt u... |
|
![]() |
Nya Ducati Multistrada V4 Rally
Pressrelease från Ducati (B... |
![]() |
MV Agusta bekräftar ny Brutale
MV Agusta har avslöjat en d... |
![]() |
Yamaha rekordsatsar på GGN