Singeltråden

Hörrö du du nu är du inte snäll. Tur för dig att jag numera är svarthårig!!:7peta
:rodnar jag vill inte ha några problem.

Blondinen körde i 160 på motorvägen och frågade sin brunettkompis:
- Kan du kolla om polisen är efter oss?
Brunetten tittade bakåt och sa:
- Jo, det verkar så
- Ojsan Är blåljusen på?
Brunetten tittade bakåt än en gång och svarade:
- Ja. Nej. Ja. Nej. Ja. Nej. Ja. Nej.

Brunetten körde i 160 och kollade sin Facebookstatus i sin nya guldfärgade iPhone 6+ 128Gb och körde rakt ner i en sjö.

Skitkul.

Nä, nu ska jag inte bråka med er längre, Tottan, sorry att jag retas, ha en bra resa och vistelse i Estockholmo.

Kan ni vara snälla o sluta skriva i 30 min ungefär......jag missar för mycket om jag ska hålla koll här o springa o packa. Jag kommer glömma hälften när jag åker till 08-land í morgon annars!!!:4skrika

Verkar som att flera här pratar som om Alleycat är svår/svårflörtad eller inte särskilt glad av sig. Låt mig ta reda på detta själv, hennes svar kommer att ge mig ett svar. Och i sin tur er ett ärligt svar.

Hej Alleycat, söt du är :tuttar, ligga?

Verkar som att flera här pratar som om Alleycat är svår/svårflörtad eller inte särskilt glad av sig. Låt mig ta reda på detta själv, hennes svar kommer att ge mig ett svar. Och i sin tur er ett ärligt svar.

Va fan är du igång nu igen!!:huvet Du skall inga andra gudar hava bredvid mig!:gråta Nu blir du dumpad......igen!:fakta

Vem fan har sagt att jag inte är glad?!

Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back