Singeltråden

Hörrö du du nu är du inte snäll. Tur för dig att jag numera är svarthårig!!:7peta
:rodnar jag vill inte ha några problem.

Blondinen körde i 160 på motorvägen och frågade sin brunettkompis:
- Kan du kolla om polisen är efter oss?
Brunetten tittade bakåt och sa:
- Jo, det verkar så
- Ojsan Är blåljusen på?
Brunetten tittade bakåt än en gång och svarade:
- Ja. Nej. Ja. Nej. Ja. Nej. Ja. Nej.

Brunetten körde i 160 och kollade sin Facebookstatus i sin nya guldfärgade iPhone 6+ 128Gb och körde rakt ner i en sjö.

Skitkul.

Nä, nu ska jag inte bråka med er längre, Tottan, sorry att jag retas, ha en bra resa och vistelse i Estockholmo.

Kan ni vara snälla o sluta skriva i 30 min ungefär......jag missar för mycket om jag ska hålla koll här o springa o packa. Jag kommer glömma hälften när jag åker till 08-land í morgon annars!!!:4skrika

Verkar som att flera här pratar som om Alleycat är svår/svårflörtad eller inte särskilt glad av sig. Låt mig ta reda på detta själv, hennes svar kommer att ge mig ett svar. Och i sin tur er ett ärligt svar.

Hej Alleycat, söt du är :tuttar, ligga?

Verkar som att flera här pratar som om Alleycat är svår/svårflörtad eller inte särskilt glad av sig. Låt mig ta reda på detta själv, hennes svar kommer att ge mig ett svar. Och i sin tur er ett ärligt svar.

Va fan är du igång nu igen!!:huvet Du skall inga andra gudar hava bredvid mig!:gråta Nu blir du dumpad......igen!:fakta

Vem fan har sagt att jag inte är glad?!

Nyheter
KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h