Länge sen vi såg några clowner.
https://www.youtube.com/watch?v=WHZPEkZCqwA
https://www.youtube.com/watch?v=WHZPEkZCqwA
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ha ha!!När man har nått min ålder gäller det att ha en gynekologstol tillgänglig för snabba prostataundersökningar. Min öppna hjälm gör det enklare att förklara för doktorn när han verkar ha träffat rätt.
Källaren nästa![]()

Välkommen tillbaka till tråden![]()
Han ser kanske ser ut som ett Arsle![]()

Man blir ju trött av att fappa.. Måste ta en powerfap på det! ZzzZzz

Jag tog en redig tur i går i finvädret. Åkte till Gelleråsen där SMC hade träning. Träffade Peter och några andra från SH. Käkade lunch (fanns inga panGkakor dock). Sen åkte jag hemåt, blev 50 mil i underbart väder![]()
Ja, jag håller knarren körklar i två helger till, sedan blir det oljebyte och täcke på. Nu börjar det bli mörkt efter jobbet så man får hoppas på en eller annan fin helgdag till. Annars får man ju säga att sommaren har varit allt annat än kass i år vädermässigt.![]()
Foggy ska inte in i vardagsrummet förrän i Oktober. Det är ju rena sommarvärmen ute när solen visar sitt tryne![]()
Jag tog en redig tur i går i finvädret. Åkte till Gelleråsen där SMC hade träning. Träffade Peter och några andra från SH. Käkade lunch (fanns inga panGkakor dock). Sen åkte jag hemåt, blev 50 mil i underbart väder![]()
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |