Singeltråden

titanic-meme-generator-if-you-watch-the-titanic-backwards-it-s-about-a-magical-ship-that-saves-lives-49fc5d.jpg

:brynad

Last edited:
Jag tänkte ni kanske saknar ZIP-eländet. Gissa vilken knarr som tillhör farbrorn.
Vi tog en fintur i solen idag. Ett lätt sommarregn gjorde dock att farbrorn med öppen hjälm var tvungen att stanna :3freak

Regnbåge.jpg

Vem är ZIP, varför kör ni i regn och det alla undrar, åt ni pannkakor? :va

:näsblod Missa jag en bokstav?! ZIIP skulle det vara. Nu fattar du :brynad
Grillad med bröd åt jag. De e bara 08.or som lever på pangisar :brynad

Fattar inte, jag ser en motorcykel en jordbruksmaskin, och en gaypulka.
Frågan är då, var pannkakorna också vattenkylda?

På jordbruksmaskin behövs inget visir :hihi
På fikaplatsen hade minsann inte regnat så mycket som en droppe så pannkakorna var nog helt torra :rolleyes:

Last edited:
Jag tänkte ni kanske saknar ZIP-eländet. Gissa vilken knarr som tillhör farbrorn.
Vi tog en fintur i solen idag. Ett lätt sommarregn gjorde dock att farbrorn med öppen hjälm var tvungen att stanna :3freak

View attachment 411010

Ha ha!! :tungan När man har nått min ålder gäller det att ha en gynekologstol tillgänglig för snabba prostataundersökningar. Min öppna hjälm gör det enklare att förklara för doktorn när han verkar ha träffat rätt.

Ha ha!! :tungan När man har nått min ålder gäller det att ha en gynekologstol tillgänglig för snabba prostataundersökningar. Min öppna hjälm gör det enklare att förklara för doktorn när han verkar ha träffat rätt.

Vad ska han träffa dig i ansiktet med när han gör prostataundersökning säger du? :rofl

På tal om att locka fram Ziip ur det mörka hålet. Var är Blå :6surkart ?

Back