Singeltråden

Last edited:
Kul, vilken tid drar ni då?

Jag försöker få Tjerringen och Poopy att komma överrens om något, men dom verkar ha lite problem, jag hade tänkt att åka ner lite i förväg och ställa mig i fotokurvan och vänta.. (om jag vaknar tidigt dvs).. bor så pass till att det blir en omväg att åka in mot stan och möta upp folk, och ser ju när ni åker förbi.

Om du ska med så kanske du och kärringen kan göra sällskap en bit? Ni åker väl från samma håll?

Mitt förslag är dock att vi ändå stämmer av imorn förmiddag innan nån åker nånstans :mattias

Jag försöker få Tjerringen och Poopy att komma överrens om något, men dom verkar ha lite problem, jag hade tänkt att åka ner lite i förväg och ställa mig i fotokurvan och vänta.. (om jag vaknar tidigt dvs).. bor så pass till att det blir en omväg att åka in mot stan och möta upp folk, och ser ju när ni åker förbi.

Om du ska med så kanske du och kärringen kan göra sällskap en bit? Ni åker väl från samma håll?

Mitt förslag är dock att vi ändå stämmer av imorn förmiddag innan nån åker nånstans :mattias

Låter bra:)

Jag åkte tur o retur Enköping idag, regnade mesta tiden.
Ska ju bli bra väder i morgon :-)

Last edited:

Jag och tjerring ska mötas vis skogis när bilen och blöjan är lämnade :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT