Tjerringen
Har klampat in igen
Jamen inte BLÅ, utan blå.
Blå och BLÅ jag blir... förvirrad...
JA!Vi ska åka imorn! BLÅ, GRÖN och Birrdya..![]()

De ska BEsegras.Om nackar och ryggar vill......och du har fapat klart?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jamen inte BLÅ, utan blå.
JA!Vi ska åka imorn! BLÅ, GRÖN och Birrdya..![]()

De ska BEsegras.Om nackar och ryggar vill......och du har fapat klart?![]()

Blå och BLÅ jag blir... förvirrad...![]()
Clownen med blått hår som någon tyckte var lämplig att visa bild på.

Jag vet att det var du, jag tyckte bara inte att du hade gjort dig förtjänt av att nämnas vid namn.

Clownen med blått hår som någon tyckte var lämplig att visa bild på.

Nu tycker jag att du låter smått bitter. Väldigt oklädsamt på min ära.![]()
Vi ska åka imorn! BLÅ, GRÖN och Birrdya..![]()
Vi ska till rosen iallafall o käka panGkakor.![]()

Kul, vilken tid drar ni då?
Dina bifogade filer funkar ju sällan![]()
Kul, vilken tid drar ni då?

Jag försöker få Tjerringen och Poopy att komma överrens om något, men dom verkar ha lite problem, jag hade tänkt att åka ner lite i förväg och ställa mig i fotokurvan och vänta.. (om jag vaknar tidigt dvs).. bor så pass till att det blir en omväg att åka in mot stan och möta upp folk, och ser ju när ni åker förbi.
Om du ska med så kanske du och kärringen kan göra sällskap en bit? Ni åker väl från samma håll?
Mitt förslag är dock att vi ändå stämmer av imorn förmiddag innan nån åker nånstans![]()
Jag försöker få Tjerringen och Poopy att komma överrens om något, men dom verkar ha lite problem, jag hade tänkt att åka ner lite i förväg och ställa mig i fotokurvan och vänta.. (om jag vaknar tidigt dvs).. bor så pass till att det blir en omväg att åka in mot stan och möta upp folk, och ser ju när ni åker förbi.
Om du ska med så kanske du och kärringen kan göra sällskap en bit? Ni åker väl från samma håll?
Mitt förslag är dock att vi ändå stämmer av imorn förmiddag innan nån åker nånstans![]()
Jag och tjerring ska mötas vis skogis när bilen och blöjan är lämnade![]()
Ska du inte lämna väskan också? Eller tar du med den?![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |