Singeltråden

Är imponerad av blöjan som är lugnet själv. Han retas aldrig, pysslar med sina hissar och sina kikare, allt medans Poopy retas för fullt där hemma. Imponerande.

Lite som Ferdinand under korkeken.

Är imponerad av blöjan som är lugnet själv. Han retas aldrig, pysslar med sina hissar och sina kikare, allt medans Poopy retas för fullt där hemma. Imponerande.

Ser framför mej, att Pippit sitter vid hojen, och Blöjan säger Hörru du Pippi, ska inte du ut och åka med dom andra, och knäskrapa du med. Och PippiT säger, nej jag trivs bättre här, där jag kan ha det lugnt och skönt och lukta på Birrdya:D

Sluta gadda ihop er :4skrika

Ska du säga, retsticka!

Blir alltid bråk när Titus och Pipus är inne samtidigt... :(

Eller du, Blöjan och numera oxå sportbike den filuren.

Sen att det är precis tvärtom hör väl inte till saken. :rolleyes:

Ser framför mej, att Pippit sitter vid hojen, och Blöjan säger Hörru du Pippi, ska inte du ut och åka med dom andra, och knäskrapa du med. Och PippiT säger, nej jag trivs bättre här, där jag kan ha det lugnt och skönt och lukta på Birrdya:D

Hahahaha, det stämmer inte riktigt. Dock är han väldigt stödjande när det gäller att han tycker att jag ska utnyttja det fina vädret och köra hoj. Han är bra den där Blöjan, trots att han är en retsticka. :kär

Och här är det skumma konversationer som vanligt:rofl

Alltid, och självklart gaddar alla karlar ihop sig och retas. Precis som i lågstadiet. :D

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back