Singeltråden

Är imponerad av blöjan som är lugnet själv. Han retas aldrig, pysslar med sina hissar och sina kikare, allt medans Poopy retas för fullt där hemma. Imponerande.

Lite som Ferdinand under korkeken.

Är imponerad av blöjan som är lugnet själv. Han retas aldrig, pysslar med sina hissar och sina kikare, allt medans Poopy retas för fullt där hemma. Imponerande.

Ser framför mej, att Pippit sitter vid hojen, och Blöjan säger Hörru du Pippi, ska inte du ut och åka med dom andra, och knäskrapa du med. Och PippiT säger, nej jag trivs bättre här, där jag kan ha det lugnt och skönt och lukta på Birrdya:D

Sluta gadda ihop er :4skrika

Ska du säga, retsticka!

Blir alltid bråk när Titus och Pipus är inne samtidigt... :(

Eller du, Blöjan och numera oxå sportbike den filuren.

Sen att det är precis tvärtom hör väl inte till saken. :rolleyes:

Ser framför mej, att Pippit sitter vid hojen, och Blöjan säger Hörru du Pippi, ska inte du ut och åka med dom andra, och knäskrapa du med. Och PippiT säger, nej jag trivs bättre här, där jag kan ha det lugnt och skönt och lukta på Birrdya:D

Hahahaha, det stämmer inte riktigt. Dock är han väldigt stödjande när det gäller att han tycker att jag ska utnyttja det fina vädret och köra hoj. Han är bra den där Blöjan, trots att han är en retsticka. :kär

Och här är det skumma konversationer som vanligt:rofl

Alltid, och självklart gaddar alla karlar ihop sig och retas. Precis som i lågstadiet. :D

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien