Singeltråden

Okej,, SÅÅÅ sjuuukt överväldigande och fantastisk kanske jag inte tycker att den var... :)
Men sevärd, och kul med en hyfsad rymdrulle igen.

Håller med. Fast jag måste säga att det bästa med filmen var att jag såg den liggandes i en enorm fåtölj i en biosalong där man bara behövde trycka på en knapp så kom det någon och serverade en vin/öl/whatever man nu ville ha... Det höjde filmupplevelsen ganska ordentligt faktiskt. :D

Man ska inte heller glömma att en enorm fåtölj för Tutan är en helt vanlig fåtölj för alla oss som är normalstora :mattias

Appropå upplevelser,, hittade en kul bild som jag tror jag glömt att skicka till dig..
Frågan är om du föredrar den på kvällen eller morgonen.. hmmm :rolleyes:

:4skrika

Jag insåg precis varför det var förbannat bra att vara i Singapore, du lyckades aldrig pricka in olämpliga tider då.

Man ska inte heller glömma att en enorm fåtölj för Tutan är en helt vanlig fåtölj för alla oss som är normalstora :mattias

Ja, sjukt bra! :) Och du kan ju tänka dig storleken på vinglaset, inte konstigt att jag uppskattade filmen...

Han bor på femte våningen, fritzlräsern. Inte jättesmart flyktväg. Har inte stalkerhinken varit där ngn gång?

Jodå, jag inspekterade din fula dusch dessutom. :skrämd

Ah ok,, Iofs, Plåthinken kan ju hoppa från 5 våningar, landa på plåtbenen och promenera vidare, det enda som tar skada är asfalten nedanför.. är väl därför hon såg det som ett alternativ. :mattias

Det är ingen asfalt utanför hans fönster :mattias, det är trottoarstenplattor! :mattias

Bitchassmothafrakker. :mad:

:krama

Det är bara soffan jag vill ha. Skit i resten. :)

Jag hade velat ha nån form av stopp för fötterna, kanske nerfällbart. Det hopplösa med den där typen av möbler (tänkt ställbar säng) är att man hasar ner och snart bara har nacken på ryggstödet, vilket är lite småirriterande.

Jag hade velat ha nån form av stopp för fötterna, kanske nerfällbart. Det hopplösa med den där typen av möbler (tänkt ställbar säng) är att man hasar ner och snart bara har nacken på ryggstödet, vilket är lite småirriterande.

Kuddar din mupp, kuddar. :D

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...