Singeltråden

God idé från tant. Så hade jag det, men med skrivbord under. En garderob delade sovalkoven från rummet :)

Min lägenhet va på 28kvm o loftsängen hade ett draperi dom dolde allt under men det är smartare att sätta hyllor under och täcka med skjutdörrar.

Har inte råd att byta ut sängen eller köpa garderob för den delen. Dessutom vet jag inte hur bra en loftsäng håller :glömdet

Man använder självklart den nuvarande sängen. Den håller om du gör en stabil och bra uppfästning. Du borde väl känna nån händig hen som kan hjälpa dig.

Min lägenhet va på 28kvm o loftsängen hade ett draperi dom dolde allt under men det är smartare att sätta hyllor under och täcka med skjutdörrar.

Man använder självklart den nuvarande sängen. Den håller om du gör en stabil och bra uppfästning. Du borde väl känna nån händig hen som kan hjälpa dig.

Jag har den här lägenheten i högst ett halvår till, om jag nu inte sticker till USA och hyr ut den till Lammet eller någon annan i ett år så det känns inte lönt att göra en massa saker precis. Men tack ändå, lådor under sängen it is! :) Finns plats för små lådor. Ska köpa en byrå också om det behövs, det löser sig. Nu har jag gjort plats i garderoben åtminstone så det allra nödvändigaste har plats här.

Jag har den här lägenheten i högst ett halvår till, om jag nu inte sticker till USA och hyr ut den till Lammet eller någon annan i ett år så det känns inte lönt att göra en massa saker precis. Men tack ändå, lådor under sängen it is! :) Finns plats för små lådor. Ska köpa en byrå också om det behövs, det löser sig. Nu har jag gjort plats i garderoben åtminstone så det allra nödvändigaste har plats här.

Grattis. :)

Nyheter
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Back