Singeltråden

Nu tänker jag lite utanför boxen, men PippiTs väska kanske är en kvantväska.av märket Kvantsonite. Så universums alla kända punkter sammanstrålar i väskan. Så hennes väska rymmer, alla och allting som funnits,finns och kommer att finnas:D

Edit: Förutom Peter1980s bullar för dom är gjorda av antimaterai:D

Ja min väska är som ett svart hål, ALLT finns däri. There I said it. KAN VI SLÄPPA DET NU?!?!!?!?!!!?!!!???? :4skrika :6surkart

Jag hade behövt en sån där Doctor Who-väska när jag åker ner till Skåne i april. Nån som känner för att typ.. Donera?

Hej alla galningar som jag gillar så mycket! Jag tänker retirera från SH och dra mig in i min lilla fluffiga FB-värld ett tag. Ha det så got!!! :kär:kär:kär

Hej alla galningar som jag gillar så mycket! Jag tänker retirera från SH och dra mig in i min lilla fluffiga FB-värld ett tag. Ha det så got!!! :kär:kär:kär

Tråkigt såklart! :(

Men om det är så att du tar illa vid dig av vad helt okända skriver på nätet.. Ja, då är nog SH kanske inte rätt ställe för dig eftersom vemsomhelst kan skriva i princip vadsomhelst..

Ses särring! :krama

Last edited:
Var går SM? Går det så att det finns nån chans att man har möjlighet att ta sig dit och kolla? Eller går det vid världens ände? (dvs nån annanstans än Sthlm i närheten av Tyresö).

Sm-veckan 2014 går av stapeln i Borås

Clownen svarade så fint så, den går av stapeln första veckan i juli dessutom. :)

Mamma tänkte åka ner, du kanske kan samåka med henne :hihi

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...