Så. Nu har du funderat klart. Do it!![]()
Det lutar nog åt det, jag ska åka och kolla på den imorgon. Om den inte är alltför skabbig så tar jag den nog. Det är både tvättmaskin och diskmaskin som standard i den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så. Nu har du funderat klart. Do it!![]()
Funderar på att byta lägenhet, jag har fått erbjudande på en trea där jag nog även kan få ett eget garage ganska snart. Hyran är 1000:- mer i månaden men det vore skönt att gå från 48kvm till 74kvm.![]()
Kan ju iofs finnas fler anledningar än bara "större" som får dig att vilja byta... Men jag skulle inte byta för bara ytans skull faktiskt.
Har själv en liten 2:a på 43,5kvm, iofs byggd 2005, så det är ju modern och öppen planlösning, så det kanske spelar in.. men personligen tycker jag att det är helt perfekt med säg 45-50kvm att bo själv på.
Blir inte ett sånt jäkla projekt att städa + att jag spenderar åtminstone 99.999999999999999999999999999% av den tid jag är hemma i sovrummet.. För att komma till nån sorts poäng.. Får du ut nåt för den där extra tusenlappen som du faktiskt kommer att ha nytta av?
Kan ju iofs finnas fler anledningar än bara "större" som får dig att vilja byta... Men jag skulle inte byta för bara ytans skull faktiskt.
Har själv en liten 2:a på 43,5kvm, iofs byggd 2005, så det är ju modern och öppen planlösning, så det kanske spelar in.. men personligen tycker jag att det är helt perfekt med säg 45-50kvm att bo själv på.
Blir inte ett sånt jäkla projekt att städa + att jag spenderar åtminstone 75% av den tid jag är hemma i sovrummet.. För att komma till nån sorts poäng.. Får du ut nåt för den där extra tusenlappen som du faktiskt kommer att ha nytta av?
Självklart, det byggdes och fixades saker så allt var klart innan Jorden öppnade år 0![]()
År 0 finns inte. 0 var inte uppfunnet då. År 0 finns inte. 0 var inte uppfunnet då.
![]()

Jag var ju inte med då, men ja, antar det.Men......hur gjorde de då? Väntade de med att öppna Jorden till år 1?![]()
FiCKsade.

Jag har precis ätit kroppkakor, så jag kommer strax drabbas av paltkoma.![]()
Borde du inte få kroppkoma?![]()
Jag har precis ätit kroppkakor, så jag kommer strax drabbas av paltkoma.![]()
Borde du inte få kroppkoma?![]()
Jo, det borde det heta, speciellt med tanke på att hela kroppen hamnar i koma.![]()
Eller så säger man kort och gott matkoma, som normala människor.![]()

Eller så säger man kort och gott matkoma, som normala människor.![]()

Eller så säger man kort och gott matkoma, som normala människor.![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |