Singeltråden

Funderar på att byta lägenhet, jag har fått erbjudande på en trea där jag nog även kan få ett eget garage ganska snart. Hyran är 1000:- mer i månaden men det vore skönt att gå från 48kvm till 74kvm. :)

Kan ju iofs finnas fler anledningar än bara "större" som får dig att vilja byta... Men jag skulle inte byta för bara ytans skull faktiskt.

Har själv en liten 2:a på 43,5kvm, iofs byggd 2005, så det är ju modern och öppen planlösning, så det kanske spelar in.. men personligen tycker jag att det är helt perfekt med säg 45-50kvm att bo själv på.

Blir inte ett sånt jäkla projekt att städa + att jag spenderar åtminstone 75% av den tid jag är hemma i sovrummet.. För att komma till nån sorts poäng.. Får du ut nåt för den där extra tusenlappen som du faktiskt kommer att ha nytta av?
 
Kan ju iofs finnas fler anledningar än bara "större" som får dig att vilja byta... Men jag skulle inte byta för bara ytans skull faktiskt.

Har själv en liten 2:a på 43,5kvm, iofs byggd 2005, så det är ju modern och öppen planlösning, så det kanske spelar in.. men personligen tycker jag att det är helt perfekt med säg 45-50kvm att bo själv på.

Blir inte ett sånt jäkla projekt att städa + att jag spenderar åtminstone 99.999999999999999999999999999% av den tid jag är hemma i sovrummet.. För att komma till nån sorts poäng.. Får du ut nåt för den där extra tusenlappen som du faktiskt kommer att ha nytta av?

FiCKsade.
 
Kan ju iofs finnas fler anledningar än bara "större" som får dig att vilja byta... Men jag skulle inte byta för bara ytans skull faktiskt.

Har själv en liten 2:a på 43,5kvm, iofs byggd 2005, så det är ju modern och öppen planlösning, så det kanske spelar in.. men personligen tycker jag att det är helt perfekt med säg 45-50kvm att bo själv på.

Blir inte ett sånt jäkla projekt att städa + att jag spenderar åtminstone 75% av den tid jag är hemma i sovrummet.. För att komma till nån sorts poäng.. Får du ut nåt för den där extra tusenlappen som du faktiskt kommer att ha nytta av?

Det är det som får mig att tveka lite, lägenheten jag bor i nu är byggd omkring 2005, trean är byggd i början av 80-talet. Tiden jag är i lägenhet spenderar jag i sovrummet eller i ena hörnet av vardagsrummet där jag har en stationär dator. Från trean tar det ca 7 min med cykel till jobbet, där jag bor nu tar det ca 7min till fots.

Jag behöver inte bestämma mig förrän på tisdag så jag har helgen på mig att fundera, jag anmälde mitt intresse för den i måndags kväll helt spontant utan att ha tänkt mig för. :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top