Singeltråden

Näe, inte när man sitter hemma framför sh & ugglar lär det inte hända. :näsblod

Hehe :), mått dåligt när jag kom hem från jobbet. Typ bakis huvudvärk och lite snurr i huvudet av nån anledning.
Det mesta är över så inväntar dygnsbytet för att åka upp till "stan" för att kolla på lite fyrverkerier. Sen är det upp å jobba imorgon igen... :huvet
 
Hehe :), mått dåligt när jag kom hem från jobbet. Typ bakis huvudvärk och lite snurr i huvudet av nån anledning.
Det mesta är över så inväntar dygnsbytet för att åka upp till "stan" för att kolla på lite fyrverkerier. Sen är det upp å jobba imorgon igen... :huvet

Jonä, torskade ur det här året jag, sliten sen julveckan ännu. :p
Har de polare jag ids umgås med ett dera på jobb eller ute i skogen och firar med respektive släkter (vilket jag ivrigt tackade nej till), så känns bäst att glo på intressanta dokumentärer på youtube med en lonken & en påse ostbågar och bara njuta av att vara ledig ikväll.
:banana
 
Bra start på 2014... Åkte bil till akuten på tolvslaget, och nu är jag inlagd.. Hoppas på att få åka hem idag dock, men det har vi inte sett än...
 
God morgon 2014 och alla i tråden:)

Nä nu ska jag sticka till garaget och få lite gjort

God Morgon!

Gör lite nytta :hihi

God morgon! Jag gör inte mkt nytta idag, inte bakis alls, men fortfarande rätt snörvlig vilket tar på krafterna. Ska bara softa idag. :)


Bra start på 2014... Åkte bil till akuten på tolvslaget, och nu är jag inlagd.. Hoppas på att få åka hem idag dock, men det har vi inte sett än...
Nämen va har du råkat ut för då? :(
 
Jaaaeh, ont som fan i magen igårkväll, troligen någon form av förstoppning eller hinder i tarmen, släppte sen så jag åkte hem tidigare i eftermiddag. Otäckt dock. Inte första gången heller..
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top