Näe, inte när man sitter hemma framför sh & ugglar lär det inte hända.![]()
Hehe
Det mesta är över så inväntar dygnsbytet för att åka upp till "stan" för att kolla på lite fyrverkerier. Sen är det upp å jobba imorgon igen...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Näe, inte när man sitter hemma framför sh & ugglar lär det inte hända.![]()

Nu drar jag och representerar singeltråden in i 2014! Och då kan man givetvis inte vara normal..
Gott nytt år clowner, hinkar, strutar och andra!
View attachment 397186
Hehe, mått dåligt när jag kom hem från jobbet. Typ bakis huvudvärk och lite snurr i huvudet av nån anledning.
Det mesta är över så inväntar dygnsbytet för att åka upp till "stan" för att kolla på lite fyrverkerier. Sen är det upp å jobba imorgon igen...![]()

Gott nytt år hörni! Fan, det gångna har varit rätt bra ändå!![]()
å ANDRA...Nu drar jag och representerar singeltråden in i 2014! Och då kan man givetvis inte vara normal..
Gott nytt år clowner, hinkar, strutar och andra!
View attachment 397186

Gott nytt!Gott Nytt!

Eh, varför börja ett nytt år med utmattning o ångestÅh gud så skönt om man skulle få sig ett skjut de första 4 minutrarna på 2014.
.God morgon 2014 och alla i tråden
Nä nu ska jag sticka till garaget och få lite gjort

Bra start på 2014... Åkte bil till akuten på tolvslaget, och nu är jag inlagd.. Hoppas på att få åka hem idag dock, men det har vi inte sett än...
Bra start på 2014... Åkte bil till akuten på tolvslaget, och nu är jag inlagd.. Hoppas på att få åka hem idag dock, men det har vi inte sett än...
God morgon 2014 och alla i tråden
Nä nu ska jag sticka till garaget och få lite gjort
God Morgon!
Gör lite nytta![]()
Nämen va har du råkat ut för då?Bra start på 2014... Åkte bil till akuten på tolvslaget, och nu är jag inlagd.. Hoppas på att få åka hem idag dock, men det har vi inte sett än...
Jag väntar på ett eget meddelande ställt bara till mig.![]()

Jaa, Poopy ska ju såklart också få ett bra 2014!![]()

Andra... andra...![]()
Ja? Kom du på det nu?![]()
Nej jag bara sa det utifall att någon här inne, mot förmodan, hade glömt det.![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |