Singeltråden

Är det creepy när grannen i huset mitt emot står i farstun och stirra rakt in i min lägenhet. Jag gick o släckte o då står han o visar med tecken att han ser mig o pekar finger o visar att han räknar vart jag bor? :skrämd

Kan tillägga att han fick dubbla fingrar tillbaka plus att jag höjde med en hel klase till. Tog med mig pepparspray, överfallslarmet o knogjärn på löprundan idag. :D

I min gamla lägenhet låg badrum och garderob mittemot varandra och med fri sikt av passagen från grannhuset, hade inte varit så illa om inte kärringen som bode där satt å glodde in hela dagarna.... :gnissla

Är det creepy när grannen i huset mitt emot står i farstun och stirra rakt in i min lägenhet. Jag gick o släckte o då står han o visar med tecken att han ser mig o pekar finger o visar att han räknar vart jag bor? :skrämd

Kan tillägga att han fick dubbla fingrar tillbaka plus att jag höjde med en hel klase till. Tog med mig pepparspray, överfallslarmet o knogjärn på löprundan idag. :D

Det låter ju som en fullt normal granne... :3freak

Så här vid närmare eftertanke förstår jag att han satte klorna i dig med ett stadigt grepp, det skulle jag också gjort. :tummenupp
Jag skulle bli rätt skraj om en karl klamrade sig fast runt midjan på mig och slog "klorna" i mina armar! :skrämd

Jag ska bara slå ut tänderna på honom så har vi en än mer en given vinnare :fyllisar
Öh, slå ut tänder, har jag missat nåt? :va

Men ÅH vad avundsjuk jag blir!! Jag vill också, den får sätta klorna i mig hur mycket den vill!
Nåja, det finns många koalor i Australien och förr eller senare åker du väl dit? Då blir det kramfest!:krama :)

Klart han finns!!!
Ja Slöis, klar han finns... :hjälm

Ja det är faktiskt jefligt kreeeeeepy! USCH! :gnissla

För övrigt är det inte långt kvar till SH-festen! :Rockbanan

Det är kanske någon härifrån?

Träffade en jätte trevlig tjej i helgen, allt perfekt utom att jag glömde ta hennes nummer... :gråta

Hade miljon gånger hellre blivit rå dissad..

Pippis gärningsman bär någons signatur. Tror inte det var ty-raps som användes...

Jo, men har jag berättat att jag har flyttat.
Jättefin lägenhet med helt ok utsikt ändå får man säga.

Grannarna verkar vara otrevliga, men det gör inget. Jag har parkerat min svarta buss i området och inväntar 40-årsdagen.

Tjing tjing

Här är min senaste notering vad gäller bordbokningen.

01. Kärringen
02. A_NN_A
03. Semper Idem
04. Bikerman75
05. 47nahoj
06. Rockmorsan
07. Ulvhamne
08. Enduro-bruden
09. Bushido
10. HD-gullet
11. Wunder
12. The one and only (BE)