Singeltråden

Vad har du emot mig?

Tjej!!! :D

Alltså, jag är sjukt besviken. Några australiensare har upplyst mig om att koalor inte är mysiga att krama, utan de är tydligen stenhårda och aggressiva. Så ska det ju inte vara, jag vill krama en koala ju!

Dessutom rider de tydligen på strutsar och har strutsrace. Och försöker påstå att svenskar är knäppa... Yeah, right. :dummer

Visste inte att Koalor kunde rida på strutsar. :banana

eller så är den helt enkelt rädd för att om den somnar av skulle den bli antastad o kladdad på.. Den är bara alert o vaksam.. För alla vet ju att blondiner går inte att lita på!

Den hette Popeye, kanske den åt spenat istf såna där knarkarlöv...? :rolleyes:

Förresten vem i tråden tycker ni liknar den riktige Popeye? :hihi

karlaflerke.png

Popeye är märklig i överkant. Jag kan tänka mig att släppa loss en hord rabieskoalor i hans riktning. Om han finns.

Är det creepy när grannen i huset mitt emot står i farstun och stirra rakt in i min lägenhet. Jag gick o släckte o då står han o visar med tecken att han ser mig o pekar finger o visar att han räknar vart jag bor? :skrämd

Kan tillägga att han fick dubbla fingrar tillbaka plus att jag höjde med en hel klase till. Tog med mig pepparspray, överfallslarmet o knogjärn på löprundan idag. :D

Är det creepy när grannen i huset mitt emot står i farstun och stirra rakt in i min lägenhet. Jag gick o släckte o då står han o visar med tecken att han ser mig o pekar finger o visar att han räknar vart jag bor? :skrämd

Kan tillägga att han fick dubbla fingrar tillbaka plus att jag höjde med en hel klase till. Tog med mig pepparspray, överfallslarmet o knogjärn på löprundan idag. :D

Oh no you didn't!

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...