Singeltråden

Ja då förstår jag, hela samhällsmoralen kan ju förstöras om någon skulle råka se ett par nakna bröst.

Exakt. Eller höra fula ord. Min syster såg A Good Day to Die Hard på bio här, vissa ljudspår var borttagna och ersatta med deras egna, som tydligt inte hörde dit då det var andra röster och dialoger som inte riktigt passade in... Och spelar de musik som innehåller ord som "fucking" eller liknande så är orden bortklippta. Inte tystade eller censurerade med pip, utan bortklippt, hörs inte att det skulle varit nåt mer ord med... De är härliga, de där kineserna. ;)

Exakt. Eller höra fula ord. Min syster såg A Good Day to Die Hard på bio här, vissa ljudspår var borttagna och ersatta med deras egna, som tydligt inte hörde dit då det var andra röster och dialoger som inte riktigt passade in... Och spelar de musik som innehåller ord som "fucking" eller liknande så är orden bortklippta. Inte tystade eller censurerade med pip, utan bortklippt, hörs inte att det skulle varit nåt mer ord med... De är härliga, de där kineserna. ;)

De är inte bara roliga med censuren, textningen kan också vara underhållande :D

För länge sen såg jag en kinespiratad version av Sagan om ringen där ordet "Orcs" var översatt med "little bitch men" :va :rofl

På temat Die hard och textning så tror jag att det var någon av de första tre filmerna som de svenska översättarna hade översatt "Yippie-ka-yay motherfucker!" till "tjolahopp ditt as"...:hihi

De är inte bara roliga med censuren, textningen kan också vara underhållande :D

För länge sen såg jag en kinespiratad version av Sagan om ringen där ordet "Orcs" var översatt med "little bitch men" :va :rofl

På temat Die hard och textning så tror jag att det var någon av de första tre filmerna som de svenska översättarna hade översatt "Yippie-ka-yay motherfucker!" till "tjolahopp ditt as"...:hihi

Hahaha underbart! Textningen är dock inga problem här. Det är liksom kinesisk text till de engelsktalande programmen och filmerna, så den är något svårläst. ;)

Visserligen, den innehåller alla P:n ni vill ha i en film. Poker, Pang-pang och pattar, borde vara världens bästa grabbfilm!

Pussy, Pang-pang och Pattar kanske :crash

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...