Singeltråden

Hm när ska man bli orolig över hjärtklappning? Höger hand är iskall hjärta slår orytmiskt, lätt ilamående, frossa. fan va en bra helg! Men nu blir fan nyktert ett tag!

Låter inte helt bra, speciellt inte om det inte handlar om ångest. Ring sjukvårdsupplysningen om du är osäker själv?

Inte lika spännande som Alleycat i bikini, men tjejer i skinnställ, hett inte desto mindre.. :)

Låter inte helt bra, speciellt inte om det inte handlar om ångest. Ring sjukvårdsupplysningen om du är osäker själv?
Nja har inte ångest, vpå kryssning så är nog redbull vodka och sömnbrist som spökar, är för oförstående att ha ångest över nått där haha

Man vet oftast inte vad första ångestattacken kommer ifrån, men jag tror nog att uttorkning är en större bov i dramat isåfall.

Skaru åka och skrapa knät nu då? :)

Jag har inte direkt nån knäskraparhoj, men jag har vart i med tårna och fotpinnarna nån gång ibland iallafall..

Sullys päls ser väldigt naturtrogen ut om man tittar på Monsters, Inc. i Full-HD.

Pixar. <3

Nähäpp. En tuff grej man kan göra tjugo i ett på natten är att man kan lägga sig i sängen och sova.

(Gonatt.)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...