Singeltråden

Tillbaka på jobbet efter semestern och man känner sig redan som en stjärna. Inte nog med att folk är överlyckliga över att man är tillbaka man har dessutom fått in några riktigt elaka skämt oxå. Det kom precis in en kille och frågade vart man kan få tag på pappersinsamlingslådor och då han är nästan lika kort som jag är va jag ju bara tvungen att fråga om han skulle ha den till att stå på. :D Oooooh gissa om jag får hålla mig undan ett tag. Höhö.
Ny chef har man hunnit få oxå och det är tydligen den andra i ordningen sen jag gick på semester för två veckor sedan. Som tur är fick man en riktigt bra en. :)

Lesbians should not be allowed to buy dildos. You made your choice, now live with it! :banana

Vad har jag missat? Väljer man partner efter könsorgan? Varför bär vi kläder som döljer detsamma?
Nu snurrar du allt till det :7peta

Vad har jag missat? Väljer man partner efter könsorgan? Varför bär vi kläder som döljer detsamma?
Nu snurrar du allt till det :7peta

Du kan va missad!

Tycker det är dåligt att träffas och snacka flera ggr, och sen får man veta i efterhand att det var du som A_NN_A.

Semst

Piskan sa ju det. Sporthojsfolk. A_NN_A
Han kanske inte bokstaverade det, men nästan :D

Hej :hej Det är jag som är A_NN_A :yoparty

Du kan va missad!

Tycker det är dåligt att träffas och snacka flera ggr, och sen får man veta i efterhand att det var du som A_NN_A.

Semst

Mitt första inlägg som 25 åring. :crash :hej

Ponnyn såldes förra veckan. Inte haft tough-hest i en vecka. Men likt förbannat inte mer tid för det. :näsblod.

Men jag ville bara klampa in och säga att jag längtar lite tills på lördag. :rodnar:

PS. Nej jag fyller inte år idag. Men ni kan gratta i efterskott för jag är snart 25 år och ett dygn gammal.

Ponnyn såldes förra veckan. Inte haft tough-hest i en vecka. Men likt förbannat inte mer tid för det. :näsblod.

Men jag ville bara klampa in och säga att jag längtar lite tills på lördag. :rodnar:

PS. Nej jag fyller inte år idag. Men ni kan gratta i efterskott för jag är snart 25 år och ett dygn gammal.

Du längtar efter italienaren du gör :tungan
Jag förstår dig :kär

Grattis i efterskott. :)

Jag mötte en massa hästtjejer utanför Alsters K:a igår, varav en såg väldigt glad ut och vinkade. Var det nån härifrån?

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra