Singeltråden

Ok, jag erkänner att jag är ledig måndag tisdag och sitter här salongsberusad, men that makes sence, right? :näsblod

Euuuw...om han nu sket på sig så märkte då inte jag nåt.

Har dock lite svårt att sluta tänka på den gudomliga maten som kn***ade min mun för en stund sedan. Klockren service, ringde restaurangen från hotellet och dom skickade en bil för att hämta oss utanför, blev uppkörda en bra bit upp på berget till en mysig restaurang med underbar mat, dryck och en efterrätt som jag kunde ha ätit fem till av. Servicen va klockren o priserna väl värda besöket, ja den får hela fem solar av fem möjliga. :banana

Har dock lite svårt att sluta tänka på den gudomliga maten som kn***ade min mun för en stund sedan. Klockren service, ringde restaurangen från hotellet och dom skickade en bil för att hämta oss utanför, blev uppkörda en bra bit upp på berget till en mysig restaurang med underbar mat, dryck och en efterrätt som jag kunde ha ätit fem till av. Servicen va klockren o priserna väl värda besöket, ja den får hela fem solar av fem möjliga. :banana

Låter helt okej. :) Var i Kroatien är ni?

"Det regnar inte när jag kör motorcykel."

Är det verkligen tekniskt möjligt för såhär mycket vatten att falla från himlen på en gång?

Jepp. Jag kan rapportera att min utrustning är helt vattentät. Jag är helt torr. Dock är inte fickorna vattentäta, tur jag har vattentätt skal på mobilen..

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti