Singeltråden

Ok, jag erkänner att jag är ledig måndag tisdag och sitter här salongsberusad, men that makes sence, right? :näsblod

Euuuw...om han nu sket på sig så märkte då inte jag nåt.

Har dock lite svårt att sluta tänka på den gudomliga maten som kn***ade min mun för en stund sedan. Klockren service, ringde restaurangen från hotellet och dom skickade en bil för att hämta oss utanför, blev uppkörda en bra bit upp på berget till en mysig restaurang med underbar mat, dryck och en efterrätt som jag kunde ha ätit fem till av. Servicen va klockren o priserna väl värda besöket, ja den får hela fem solar av fem möjliga. :banana

Har dock lite svårt att sluta tänka på den gudomliga maten som kn***ade min mun för en stund sedan. Klockren service, ringde restaurangen från hotellet och dom skickade en bil för att hämta oss utanför, blev uppkörda en bra bit upp på berget till en mysig restaurang med underbar mat, dryck och en efterrätt som jag kunde ha ätit fem till av. Servicen va klockren o priserna väl värda besöket, ja den får hela fem solar av fem möjliga. :banana

Låter helt okej. :) Var i Kroatien är ni?

"Det regnar inte när jag kör motorcykel."

Är det verkligen tekniskt möjligt för såhär mycket vatten att falla från himlen på en gång?

Jepp. Jag kan rapportera att min utrustning är helt vattentät. Jag är helt torr. Dock är inte fickorna vattentäta, tur jag har vattentätt skal på mobilen..

Nyheter
Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Back