Singeltråden

Hellre ett gulligt smeknamn än ett rent ut sagt äckligt känner jag... :D Å andra sidan, så länge tjejen ägnar den tillbörlig uppmärksamhet så skiter jag högaktligen i vad hon kallar den om jag ska vara ärlig, men det kanske bara är jag... :D

"Ta fram lill-busken så får jag snutta på' na!" :banana
 
Haha va heter de på en kille då? Tror nog du har större mått runt brötkorgen än mig, med brösten ;)

Haha jag var kanske inte jääätteseriös, men man vet aldrig. Är man så liten att man kan luta sig mot en trottoarkant bör man väl inte ha alltför stort bröstomfång. :tungan
 
Haha jag var kanske inte jääätteseriös, men man vet aldrig. Är man så liten att man kan luta sig mot en trottoarkant bör man väl inte ha alltför stort bröstomfång. :tungan

Brukar du oxå sitta och dingla med benen över trottoarkanterna innan du tar språnget o hoppar ner? :D
 
Bara jag som sett fram emot att semestern ska ta slut så att man kan få hoppa tillbaka in i sin andra verklighet, den man hör hemma i?:va Idag blir det tillbaka till Boden (:banana), tillbaka till det militära (:yoparty), tillbaka till min kära AK5 (:kär) och tyvärr tillbaka till alla mygg:gnissla Återvänder även till ett eventuellt hojinköp, säljaren möter mig för visning direkt när jag landar i Luleå ikväll så förhoppningsvis blir det en snabb koll, affär och sen hemfärd till regementet! :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top