Singeltråden

Hellre ett gulligt smeknamn än ett rent ut sagt äckligt känner jag... :D Å andra sidan, så länge tjejen ägnar den tillbörlig uppmärksamhet så skiter jag högaktligen i vad hon kallar den om jag ska vara ärlig, men det kanske bara är jag... :D

"Ta fram lill-busken så får jag snutta på' na!" :banana

Haha va heter de på en kille då? Tror nog du har större mått runt brötkorgen än mig, med brösten ;)

Haha jag var kanske inte jääätteseriös, men man vet aldrig. Är man så liten att man kan luta sig mot en trottoarkant bör man väl inte ha alltför stort bröstomfång. :tungan

Haha jag var kanske inte jääätteseriös, men man vet aldrig. Är man så liten att man kan luta sig mot en trottoarkant bör man väl inte ha alltför stort bröstomfång. :tungan

Brukar du oxå sitta och dingla med benen över trottoarkanterna innan du tar språnget o hoppar ner? :D

Bara jag som sett fram emot att semestern ska ta slut så att man kan få hoppa tillbaka in i sin andra verklighet, den man hör hemma i?:va Idag blir det tillbaka till Boden (:banana), tillbaka till det militära (:yoparty), tillbaka till min kära AK5 (:kär) och tyvärr tillbaka till alla mygg:gnissla Återvänder även till ett eventuellt hojinköp, säljaren möter mig för visning direkt när jag landar i Luleå ikväll så förhoppningsvis blir det en snabb koll, affär och sen hemfärd till regementet! :)

Nyheter
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Back