Singeltråden

Japp, har semester! Så mig ser du inte där förrens nästa vecka igen :)
Okej, får se hur redo jag är med hojen på torsdag, ska ta en sväng ner till västervik imorrn tänkte jag o se om den fortfarande vill dö när man legat i ett tag.. gör den det så tänker jag inte köra ända ner till blekinge på den :P

Finns det några kul Hojvägar kring Åtvid, idag körde jag Falerum-Edsbruk och jag har kört Åtvid-Kisa några gånger, men finns det några andra bra vägar? Du har PM också.

Finns det några kul Hojvägar kring Åtvid, idag körde jag Falerum-Edsbruk och jag har kört Åtvid-Kisa några gånger, men finns det några andra bra vägar? Du har PM också.

Det finns ett gäng roliga vägar, desvärre är skicket sisådär på dessa i dagsläget så man kan inte hålla någon jätte-hastighet.

Men iaf, du har vägen mellan åtvidaberg-yxnerum-ringarum, sen har du även vägen mellan åtvidaberg-bestorp-sturefors som är rolig.

Det finns ett gäng roliga vägar, desvärre är skicket sisådär på dessa i dagsläget så man kan inte hålla någon jätte-hastighet.

Men iaf, du har vägen mellan åtvidaberg-yxnerum-ringarum, sen har du även vägen mellan åtvidaberg-bestorp-sturefors som är rolig.

Bra, får testa någon dag.

Här ska liggas! För de måste va de na menar med"testa booty quest" eller hur?:brynad

Man bör ligga i var kurva :fakta

Jobbigt att stå hela dagarna, får man sitta ner?

Ja, men man får vara noggran med kommunikationen.

Kan bli lite konstigt om du går fram till det där drömragget och frågar "Hej! Ska vi stå lite?" , "Hej! Ska vi sitta lite" , när du egentligen vill :ligga men :sitta :va

Ja, men man får vara noggran med kommunikationen.

Kan bli lite konstigt om du går fram till det där drömragget och frågar "Hej! Ska vi stå lite?" , "Hej! Ska vi sitta lite" , när du egentligen vill :ligga men :sitta :va

Både :stå, :sitta och :ligga funkar.
Kanske inte i kurvorna. Det kan bli farligt. Där ska man nog nöja sig med att ligga :)

Det går snabbare på rakan ^_^
Fast helt klart, kurvor är roligare.. alltid! Även om de inte är så utmanande så kan de skänka en massa nöje!

Man kan ju ligga på tanken på rakan, men det är bara skoj en stund.
Ska man ligga ofta rekommenderas kurvor :fakta

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...