Singeltråden

Japp, har semester! Så mig ser du inte där förrens nästa vecka igen :)
Okej, får se hur redo jag är med hojen på torsdag, ska ta en sväng ner till västervik imorrn tänkte jag o se om den fortfarande vill dö när man legat i ett tag.. gör den det så tänker jag inte köra ända ner till blekinge på den :P

Finns det några kul Hojvägar kring Åtvid, idag körde jag Falerum-Edsbruk och jag har kört Åtvid-Kisa några gånger, men finns det några andra bra vägar? Du har PM också.
 
Finns det några kul Hojvägar kring Åtvid, idag körde jag Falerum-Edsbruk och jag har kört Åtvid-Kisa några gånger, men finns det några andra bra vägar? Du har PM också.

Det finns ett gäng roliga vägar, desvärre är skicket sisådär på dessa i dagsläget så man kan inte hålla någon jätte-hastighet.

Men iaf, du har vägen mellan åtvidaberg-yxnerum-ringarum, sen har du även vägen mellan åtvidaberg-bestorp-sturefors som är rolig.
 
Det finns ett gäng roliga vägar, desvärre är skicket sisådär på dessa i dagsläget så man kan inte hålla någon jätte-hastighet.

Men iaf, du har vägen mellan åtvidaberg-yxnerum-ringarum, sen har du även vägen mellan åtvidaberg-bestorp-sturefors som är rolig.


Bra, får testa någon dag.
 
Här ska liggas! För de måste va de na menar med"testa booty quest" eller hur?:brynad
 
Man bör ligga i var kurva :fakta
 
Jobbigt att stå hela dagarna, får man sitta ner?

Ja, men man får vara noggran med kommunikationen.

Kan bli lite konstigt om du går fram till det där drömragget och frågar "Hej! Ska vi stå lite?" , "Hej! Ska vi sitta lite" , när du egentligen vill :ligga men :sitta :va
 
Ja, men man får vara noggran med kommunikationen.

Kan bli lite konstigt om du går fram till det där drömragget och frågar "Hej! Ska vi stå lite?" , "Hej! Ska vi sitta lite" , när du egentligen vill :ligga men :sitta :va



Både :stå, :sitta och :ligga funkar.
Kanske inte i kurvorna. Det kan bli farligt. Där ska man nog nöja sig med att ligga :)
 
Det går snabbare på rakan ^_^
Fast helt klart, kurvor är roligare.. alltid! Även om de inte är så utmanande så kan de skänka en massa nöje!

Man kan ju ligga på tanken på rakan, men det är bara skoj en stund.
Ska man ligga ofta rekommenderas kurvor :fakta
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top