Singeltråden

Just nu har jag ingen hoj :3freak PM.a när du tänker köra så ska jag se om jag kan lösa det.
Kan vara lite körigt i veckan, men tis-fre ska inte vara några problem att frigöra lite tid.

Jag hör av mig. Om du inte får tag på någon Hoj stannar jag gärna till och säger hej i alla fall när jag kör förbi.

Har du dödat Calle?

Har du vart för våldsam med duccen, eller vad har hänt? :va

Bakdrevet har tappat något viktigt. Typ en sådär 4-5 kugg. Ryktet säger att de är bra att ha.
Nytt drivpaket förväntas dimpa ner imorgon.

Då Foggy också är i behov av service och mer avancerad handpåläggning ska detta utföras samtidigt.
Således kommer förmodligen jag och Foggy vara åtskilda denna vecka :gråta, jag lipar så mycket jag vill över det!

Igår lånade jag pappas galna skapelse och den är nu lite ledsen och behöver också handpåläggning.
Jag är inte den kräsna typen, men mammas Shadow och jag är inte kompisar alls :näsblod

Just nu. Ingen hoj alls då liksom. :glömdet

Hojar har också känslor! :7peta

Han är inte död. Han är sjuk. Han ska få den bästa vård man kan tänka sig.
Redan på tisdag fick jag besked om nu :banana
Då lastas han på hästtransporten och körs iväg.

Då var det dags för lite semester.
Lämnar Stockholm imorgon för landet i Roslagen, någon som vet lite bra vägar där? tar gärna en omväg :)

Ok, bott där eller bara hört det ryktesvägen?
Tänkte om du kunde specificera "rallyvägar" lite närmre.

Bott där och ska dit igen på tisdag. :) Rallyvägar = kurviga landsvägar som går utmärkt att köra i 100+ på om man kan hantera bilen och skrämma lite smått slag på de semestrande stadsborna som inte vågar köra över 50 :angel: Jag har dock inte den blekaste aning om vad ni vill ha för vägar som hojåkare så om de är bra eller inte för dig kan jag inte säga nåt om. :tungan

Bott där och ska dit igen på tisdag. :) Rallyvägar = kurviga landsvägar som går utmärkt att köra i 100+ på om man kan hantera bilen och skrämma lite smått slag på de semestrande stadsborna som inte vågar köra över 50 :angel: Jag har dock inte den blekaste aning om vad ni vill ha för vägar som hojåkare så om de är bra eller inte för dig kan jag inte säga nåt om. :tungan

Tack för svaret.
Tar en omväg å ser vilka vägar jag hittar.
Avslutar sen med en glass i Öregrund:D

ojoj , runt Norrtälje å hela Roslagen kryllar av kurvor .... mycke olagade tjälskit å grus å elände så ha liiiite pejl , typ håll dig under 150 så funkar det :)

(å Alleykatten , rallyvägar e grus :näsblod , we like it smooth curved med lite fäste :tummenupp :)

ojoj , runt Norrtälje å hela Roslagen kryllar av kurvor .... mycke olagade tjälskit å grus å elände så ha liiiite pejl , typ håll dig under 150 så funkar det :)

(å Alleykatten , rallyvägar e grus :näsblod , we like it smooth curved med lite fäste :tummenupp :)

Nää, grusvägar är ridvägar! ;) Där kör man inte rally. Åtminstone inte när polisen har träning på dem. :crash

Ok, bott där eller bara hört det ryktesvägen?
Tänkte om du kunde specificera "rallyvägar" lite närmre.

Finns så mkt att de e svårt att misslyckas brottby kårsta och där omkring

Skicka ett pm så kan ja visa nån kväll.

Fan 30 min tidig till jobbet efter semestern, de har aldrig och kommer aldrig hönda igen haha!

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025