Slowroller
Skrämmer små barn
Har du dödat Calle?
Har du vart för våldsam med duccen, eller vad har hänt?![]()
Hon har sniglat den till döds...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har du dödat Calle?
Har du vart för våldsam med duccen, eller vad har hänt?![]()

Just nu har jag ingen hojPM.a när du tänker köra så ska jag se om jag kan lösa det.
Kan vara lite körigt i veckan, men tis-fre ska inte vara några problem att frigöra lite tid.
Har du dödat Calle?
Har du vart för våldsam med duccen, eller vad har hänt?![]()
, jag lipar så mycket jag vill över det!

Hon har sniglat den till döds...![]()
Hon har sniglat den till döds...![]()

Jag hör av mig. Om du inte får tag på någon Hoj stannar jag gärna till och säger hej i alla fall när jag kör förbi.

Jag har inte dödat någon
Eller![]()

Så länge ni inte var fästfolk så kan du ej vara änka heller
En olycka bara, det händer ibland.
Hojar har också känslor!![]()

Då var det dags för lite semester.
Lämnar Stockholm imorgon för landet i Roslagen, någon som vet lite bra vägar där? tar gärna en omväg![]()
Finns en jäkla massa rallyvägar runt Norrtälje i alla fall, såpass vet jag.![]()
Ok, bott där eller bara hört det ryktesvägen?
Tänkte om du kunde specificera "rallyvägar" lite närmre.
: Jag har dock inte den blekaste aning om vad ni vill ha för vägar som hojåkare så om de är bra eller inte för dig kan jag inte säga nåt om. 
Bott där och ska dit igen på tisdag.Rallyvägar = kurviga landsvägar som går utmärkt att köra i 100+ på om man kan hantera bilen och skrämma lite smått slag på de semestrande stadsborna som inte vågar köra över 50
: Jag har dock inte den blekaste aning om vad ni vill ha för vägar som hojåkare så om de är bra eller inte för dig kan jag inte säga nåt om.
![]()
, we like it smooth curved med lite fäste ojoj , runt Norrtälje å hela Roslagen kryllar av kurvor .... mycke olagade tjälskit å grus å elände så ha liiiite pejl , typ håll dig under 150 så funkar det
(å Alleykatten , rallyvägar e grus, we like it smooth curved med lite fäste
![]()
![]()

Ok, bott där eller bara hört det ryktesvägen?
Tänkte om du kunde specificera "rallyvägar" lite närmre.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |