Singeltråden

Jag förstår att man gärna vill tro det. Jag är på så många sätt för bra för att vara sann :brynad
Gjort är gjort och du kan inget göra åt det. Jag kommer dissa dig var gång du använder orden jag och cynisk i samma mening. Det är helt enkelt bara fel. :arsele
Nu var det ju inte roiktigt så jag menade... :rolleyes: :D

Nähädu, inte upp till dig! Dissa på du bara, se om jag bryr mig:hihi

Hövligheten är djupt inpräntad i mig genom min uppfostran. Jag är stukad.

Det är inte lätt när det är svårt. Du behöver inte hålla igen. Att detta inte är en bra dag är uppenbart.

Alla val är val så även ickevalen. Istället för att välja mellan det som råkar trilla ner framför en kan man välja att leta upp saker som intresserar en för att sedan välja mellan dessa istället. Mycket roligare :D

Jag är lite besviken att du raderat ditt svar :6surkart
:gråta

Ja ickeval är nästan alltid samma som välja de sämsta..

Tar som sagt inte bara det som ramlar på mig, men eftersom det attraktivaste som finns är en egen vilja så har jag en osviklig känsla för att välja vad som visar sig va psychos eller bara bli lekt med ett tag..

Fast just nu är de fan stiltje vet inte ens vart jag ska leta....

De stod samma som ja svara Pippit men sämre formulerat

Ja ickeval är nästan alltid samma som välja de sämsta..

Tar som sagt inte bara det som ramlar på mig, men eftersom det attraktivaste som finns är en egen vilja så har jag en osviklig känsla för att välja vad som visar sig va psychos eller bara bli lekt med ett tag..

Fast just nu är de fan stiltje vet inte ens vart jag ska leta....

De stod samma som ja svara Pippit men sämre formulerat

Egen vilja är ju bra, men man kanske ska ta ett par långa och öppna samtal innan man drar iväg i seriösa åtaganden.

Jag tycker det funkar fint att lägga ner allting med jämna mellanrum. Att göra saker själv och fokusera på sig själv är ack så viktigt om man vill få distans till allt som händer omkring en. Annars är det lätt hänt att man hoppar på fel tåg bara för att det råkar sakta av precis framför en.

Förlåt mitt otydliga sätt. Den var till Blueridge. :6surkart är hans alldeles egna gubbe inne min bubbla som jag kallar universum. Jag är bara lite psycho :3freak

Så är det nog för de flesta, framför allt när det handlar om ragg på krogen/festivaler. ;)

Prulle - jag verkar också vara en magnet för upptagna. Men jag har aldrig varit ute efter något seriöst under min tid som singel utan brydde mig inte så mycket. Så mig gjorde det inte så mycket. Det enda som påverkade mig var att jag inte kände att det var någon idé att ha tillit i en kärleksrelation med tanke på hur många det är som är otrogna.

Jag är i ett förhållande just nu (Och nej, jag letade aldrig nåt seriöst, jag åkte bara på en smäll :näsblod), med en väldigt fin kille och jag är upp över öronen kär (första gången i hela mitt liv) och jag känner fortfarande att jag hellre vill vara singel för det är så mycket enklare att vara själv.

Du behöver nog bara ändra din inställning, när du känner dig ensam - fråga dig själv, är du verkligen ensam? Eller är det bara sällskapet du saknar? Vad kan du göra istället för att komma hem och sitta hemma som gör att du känner dig ensam? Hitta någon aktivitet som du trivs med att göra ensam, det gör en gott tror jag. Jag har ju min hund och häst samt träning och det är det som får mitt liv att gå runt.

Jag mår dåligt ibland av att vara med min pojkvän för mycket har jag märkt, just av den anledningen att jag känner att jag "tappar bort" mig själv. Han är också medveten om min känsla och tycker att det är toppen att jag är iväg och gör mina saker på egen hand fast han är hos mig just för han tycker att det är ett bevis på att han inte hindrar mig och att jag inte åsidosätter mig själv för att vara med honom.

Värt att tänka på kanske? Att det faktiskt finns fördelar med att vara själv :)

Visst är det så!
Men ibland känns det som att man börjar kunna det lite väl bra.

Att man kan det lite väl bra är verkligen inte en nackdel i mina ögon, utan snarare en fördel med rätt person. Med det menar jag att man vill vara med personen men man KAN prioritera annat framför det man vill. Jag vill ju vara med min pojkvän jämt men kan säga nej till att vara med honom. Det verkar sällsynt, det där. Iaf bland mina bekantskapskretsar där paren sitter ihop ständigt och jämt :huvet

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025