Singeltråden

Jag trodde det var Ricken som slängde folk i källaren... har Blöjan tagit efter? :confused:

Slavjobb, gillar du inte att måla dig grön o krypa i gräset o panga? :)

De kommer inte sluta... så jag säger: how is it working for you? :gnissla Försökte lätta upp tråden med en snorvalp men ingen verkade tycka den va kul förutom undertecknad... :-(

Ja, det är ju nästan så man saknar Rille... :brinnerup

Lever han fortfarande?Jag trodde han var död o kremerad o spridd i nåt blodomlopp? :D :7peta

Öh, ja just så ja...:såjaponken

Alla som är nåt har förstått att källaren är det enda rätta :fakta

Klart han vill panga :brynad Han vill ha ditt medlidande också :tungan

Varför sluta när de känner gemenskap? :krama

Det här med Lennart blev för svårt för mig :confused:

Slöis vet vi ju att han inte har det så lätt. :hihi

Jag har det faktiskt alldeles förträffligt lätt just nu. Och ikväll är det Sabaton och Maiden!!! :yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:rock:rock:rock:rock:rock:rock:rock:rock

Det är det bästa med att inte vara så smart. Man tror att allt är bra :rolleyes:

Alla som är nåt har förstått att källaren är det enda rätta :fakta

Klart han vill panga :brynad Han vill ha ditt medlidande också :tungan

Varför sluta när de känner gemenskap? :krama

Det här med Lennart blev för svårt för mig :confused:

Slöis vet vi ju att han inte har det så lätt. :hihi

Ja så måste det ju vara. Han är ju rätt bra som stalker också har jag hört... :hihi

Ja han är lite mammig pöjken... :D

Gemainschaft! :yoparty

Lennart N, fotograferar inne i kroppen... mkt berömd gube... :Bugar

Slöis ja... men jag låter honom tro att han har rätt den här gången... han har fått ta så mkt skit för sin nya bil stackarn... :rofl

Skönt att du håller med mig så att du har rätt också. :krama
Javisst håller jag med dig Slöis lille! :tummenupp

När har jag påstått något annat :va
Precis, ungefär som att säga att jag inte är förvirrad... :nicka

Ha ha, jag vill ha en ännu mindre bil om det finns att hitta!!! :)

Jag har inget emot att vara ensam å göra saker på dagarna nu när jag e sjukskriven. Och kvällarna e jag med vänner så de e väll egentligen den här tiden mellan ja kommer hem och jag lyckas somna som jag har en blyklump i bröstet, kan inte förklara ordentligt men de e bara så jävla tomt.

När mitt senaste tog slut så glodde jag igenom ett par säsonger av min dåtida favoritserie under kvällarna i ungefär en vecka, sen var det mesta bra igen.

Nu ser jag bara fördelar med att vara singel.

Det har inte att göra med att ligga runt, utan enbart att det är så jävla skönt att kunna göra precis vad man vill när man vill.

Förra sommarn brände jag t ex massor med semester och typ 50k på bandagar enbart för mitt egna nöjes skull, försök att få igenom det om man har en tjej som vill att man ska "hitta på saker" ihop hela tiden.. :gnissla

Va tyst det blev... fastnat med fingrarna i bildörren? :arsele

Jag gillar stoooooooooooooooooooooooooort! :rock

Ha ha, nä, jag är trött på 1,5 liter milen till jobbet. Det ska vara en bil som nästan är som en one-piece som man får trä på sig typ. Nöjesbilar däremot, får gärna vara stora och törstiga. :)

När mitt senaste tog slut så glodde jag igenom ett par säsonger av min dåtida favoritserie under kvällarna i ungefär en vecka, sen var det mesta bra igen.

Nu ser jag bara fördelar med att vara singel.

Det har inte att göra med att ligga runt, utan enbart att det är så jävla skönt att kunna göra precis vad man vill när man vill.

Förra sommarn brände jag t ex massor med semester och typ 50k på bandagar enbart för mitt egna nöjes skull, försök att få igenom det om man har en tjej som vill att man ska "hitta på saker" ihop hela tiden.. :gnissla

Du får helt enkelt också sluta välja fel :död
En partner ska vara en tillgång. En partner ska inte vara en belastning. :fakta

Ja, jag har också gjort tvivelaktiga val. :huvet Det finns bara en lösning. :näsblod
Gör om. Gör rätt. :fakta

Ha ha, nä, jag är trött på 1,5 liter milen till jobbet. Det ska vara en bil som nästan är som en one-piece som man får trä på sig typ. Nöjesbilar däremot, får gärna vara stora och törstiga. :)

Är du säker på att Kärringen syftade på bilar? :D

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...