Singeltråden

Jaha, så gnälls det på att man inte är här tillräckligt ofta o så går det inte ens att svara på tilltal... mutter... :4skrika

Jag ska gneta i fyra veckor till jag.....

Jag ska gneta i två veckor till o sen har jag en vecka. Det värsta är att jag jobbar halvtid på nya tjänsten nästa vecka o ännu har jag inte blivit upplärd på det viktigaste. Veckan efter går alla andra utom jag på semester i mitt rum. Panik. :(

NU har jag 5 veckor semester!!!! :2cool:2cool:2cool

Jag ska gneta i fyra veckor till jag.....
Ja det är väl många som vill gå på Cirkus så här på sommarlovet... :hihi

Jag ska gneta i två veckor till o sen har jag en vecka. Det värsta är att jag jobbar halvtid på nya tjänsten nästa vecka o ännu har jag inte blivit upplärd på det viktigaste. Veckan efter går alla andra utom jag på semester i mitt rum. Panik. :(
Det är då man drar på sig sin bästa pondus-min and then WING it! :yoparty Hur galet kan det bli? :crash

NU har jag 5 veckor semester!!!! :2cool:2cool:2cool
Nu, alldeles strax... har jag 4 veckor! :banana:banana:banana

Glad semester på er då :) Slöis han klarar sig. Han gillar att jobba :brynad

Kuggarna på mitt bakdrev har lämnat in för gott så jag är lite hojlös, men förhoppningsvis inte mer än en vecka.
Det kommer hit en tonåring och håller igång mig istället så det är inte säkert jag har tid att fundera på det :hihi
Han blev ordentligt skrubbad och kramad igår :kär

Ikväll ska det blir thaimat och biobesök. FinFredag på min ära :)

PS. Jag har ju köpt en hästtransport idag. Det gör mig glad :D. DS.

Det bästa med sen semester är att det känns så jävla bra att gå på ledigt när alla andra börjar komma tillbaka :yoparty !!

Dock ledigt på Månd-Tisd för att dra till Karlskoga igen.. Sjukt att bränna semesterdagar på den där jäkla hålan bara..

Det bästa med sen semester är att det känns så jävla bra att gå på ledigt när alla andra börjar komma tillbaka :yoparty !!

Dock ledigt på Månd-Tisd för att dra till Karlskoga igen.. Sjukt att bränna semesterdagar på den där jäkla hålan bara..

Nejdu. Det är bara ta en turné i spenaten efter banpasset!

Semester!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP