Singeltråden

Jaha, så gnälls det på att man inte är här tillräckligt ofta o så går det inte ens att svara på tilltal... mutter... :4skrika

Jag ska gneta i fyra veckor till jag.....

Jag ska gneta i två veckor till o sen har jag en vecka. Det värsta är att jag jobbar halvtid på nya tjänsten nästa vecka o ännu har jag inte blivit upplärd på det viktigaste. Veckan efter går alla andra utom jag på semester i mitt rum. Panik. :(

NU har jag 5 veckor semester!!!! :2cool:2cool:2cool

Jag ska gneta i fyra veckor till jag.....
Ja det är väl många som vill gå på Cirkus så här på sommarlovet... :hihi

Jag ska gneta i två veckor till o sen har jag en vecka. Det värsta är att jag jobbar halvtid på nya tjänsten nästa vecka o ännu har jag inte blivit upplärd på det viktigaste. Veckan efter går alla andra utom jag på semester i mitt rum. Panik. :(
Det är då man drar på sig sin bästa pondus-min and then WING it! :yoparty Hur galet kan det bli? :crash

NU har jag 5 veckor semester!!!! :2cool:2cool:2cool
Nu, alldeles strax... har jag 4 veckor! :banana:banana:banana

Glad semester på er då :) Slöis han klarar sig. Han gillar att jobba :brynad

Kuggarna på mitt bakdrev har lämnat in för gott så jag är lite hojlös, men förhoppningsvis inte mer än en vecka.
Det kommer hit en tonåring och håller igång mig istället så det är inte säkert jag har tid att fundera på det :hihi
Han blev ordentligt skrubbad och kramad igår :kär

Ikväll ska det blir thaimat och biobesök. FinFredag på min ära :)

PS. Jag har ju köpt en hästtransport idag. Det gör mig glad :D. DS.

Det bästa med sen semester är att det känns så jävla bra att gå på ledigt när alla andra börjar komma tillbaka :yoparty !!

Dock ledigt på Månd-Tisd för att dra till Karlskoga igen.. Sjukt att bränna semesterdagar på den där jäkla hålan bara..

Det bästa med sen semester är att det känns så jävla bra att gå på ledigt när alla andra börjar komma tillbaka :yoparty !!

Dock ledigt på Månd-Tisd för att dra till Karlskoga igen.. Sjukt att bränna semesterdagar på den där jäkla hålan bara..

Nejdu. Det är bara ta en turné i spenaten efter banpasset!

Semester!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025