Singeltråden

Tur att en listig maskin du inhandlat. Inom kort den dig till en prins förvandlat. :rolleyes:

Oh, min sköna, jag är även utan maskin en riktig prins. Men med hjälp av den kan jag lagra mycket mer än jag eller någon annan minns. Jag kan även över hela världen mina filer ta och nå. Då kan någon lycklig lite album och filmer få. :rolleyes:

Det är väll för*** inte JULAFTON ännu eller?

Jodå jodå jodå, för honnan!!! Kan man på grund av regn inte köra hoj så får man köpa sig något annat skoj. Det går ju ändå på ett ut, då man nu inte i tanken på hojen häller flytande krut.

Här är vi poetiska och fulla av trams. Det hade föga accepterats någon annan stans. Här i vår singeltråd kan man däremot balla ur helt utan sans och nåd.

Att bara skylla på henne...

om det missödet var de väl tvenne?

Farsan spelade förvisso en roll, men det var kanske pga en tveksam skola de inte hade koll, på födelsekontroll.

Jaså, nu tog jag med mina rim på hela tråden kål, jaha, då får jag väl kolla på en film och slaska i mig ett kvällsmål :tungan

Det är väll för*** inte JULAFTON ännu eller?

Julafton? Då äter man. Rimmar gör man när det roar en :)

Vad gör man inte för att roa farbror Ziip?

Jodå jodå jodå, för honnan!!! Kan man på grund av regn inte köra hoj så får man köpa sig något annat skoj. Det går ju ändå på ett ut, då man nu inte i tanken på hojen häller flytande krut.

Så regnet hindrar dig? Det trodde jag knappt. :D

Ett halvår dit och de börjar redan med denna skit.

Så glad du blev :rolleyes:

God morgon på er tokar!
Kul att man märkte nu på tåget att man har en stor gul fläck på tröjan mellan brösten. Nu är det bara att hålla tummarna för att jag har ett byte på jobbet för såhär kan jag fan inte se ut i repan. Suck att man ska va så trött på morgonen. :(

Det är ju redan onsdag :D Idag blir väl en bra dag?

Sen bara smäller det till och är fredag :yoparty :tungan

Nä jävla skitdag, för min jävla skithoj skulle ju besiktats idag om det jävla skitreläet hade fungerat som det jävlar skulle! Nä, men får väl roa mig med att åka o peta på min nyopererade vän på sjukan o sen lägga mig tidigt så dagen tar slut lite snabbare.

O så fanns det inga besiktningstider förrens 29 juli.. hopp.. kul liksom.

Nä men jag äää int' bitter.

Nä jävla skitdag, för min jävla skithoj skulle ju besiktats idag om det jävla skitreläet hade fungerat som det jävlar skulle! Nä, men får väl roa mig med att åka o peta på min nyopererade vän på sjukan o sen lägga mig tidigt så dagen tar slut lite snabbare.

:krama så skulle det ju inte bli.

Peta på honom. Sånt lyfter upp en lite :hihi

Du kan köra ner den till mig så besiktigar jag den åt dig :D Bara för att jag är snäll liksom. :tungan

Nu kan man väl besiktiga lite varstans, typ verkstäder o annat skit. :)

God morgon på er tokar!
Kul att man märkte nu på tåget att man har en stor gul fläck på tröjan mellan brösten. Nu är det bara att hålla tummarna för att jag har ett byte på jobbet för såhär kan jag fan inte se ut i repan. Suck att man ska va så trött på morgonen. :(

Fläck mellan brösten?? Blöjan då!!! :rodnar

:hihi

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup