Singeltråden

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Tur att en listig maskin du inhandlat. Inom kort den dig till en prins förvandlat. :rolleyes:

Oh, min sköna, jag är även utan maskin en riktig prins. Men med hjälp av den kan jag lagra mycket mer än jag eller någon annan minns. Jag kan även över hela världen mina filer ta och nå. Då kan någon lycklig lite album och filmer få. :rolleyes:
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Det är väll för*** inte JULAFTON ännu eller?

Jodå jodå jodå, för honnan!!! Kan man på grund av regn inte köra hoj så får man köpa sig något annat skoj. Det går ju ändå på ett ut, då man nu inte i tanken på hojen häller flytande krut.
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400

Här är vi poetiska och fulla av trams. Det hade föga accepterats någon annan stans. Här i vår singeltråd kan man däremot balla ur helt utan sans och nåd.
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Att bara skylla på henne...

om det missödet var de väl tvenne?

Farsan spelade förvisso en roll, men det var kanske pga en tveksam skola de inte hade koll, på födelsekontroll.
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jaså, nu tog jag med mina rim på hela tråden kål, jaha, då får jag väl kolla på en film och slaska i mig ett kvällsmål :tungan
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det är väll för*** inte JULAFTON ännu eller?

Julafton? Då äter man. Rimmar gör man när det roar en :)



Vad gör man inte för att roa farbror Ziip?


Jodå jodå jodå, för honnan!!! Kan man på grund av regn inte köra hoj så får man köpa sig något annat skoj. Det går ju ändå på ett ut, då man nu inte i tanken på hojen häller flytande krut.

Så regnet hindrar dig? Det trodde jag knappt. :D


Ett halvår dit och de börjar redan med denna skit.

Så glad du blev :rolleyes:
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
God morgon på er tokar!
Kul att man märkte nu på tåget att man har en stor gul fläck på tröjan mellan brösten. Nu är det bara att hålla tummarna för att jag har ett byte på jobbet för såhär kan jag fan inte se ut i repan. Suck att man ska va så trött på morgonen. :(
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1100 -93
Det är ju redan onsdag :D Idag blir väl en bra dag?

Sen bara smäller det till och är fredag :yoparty :tungan

Nä jävla skitdag, för min jävla skithoj skulle ju besiktats idag om det jävla skitreläet hade fungerat som det jävlar skulle! Nä, men får väl roa mig med att åka o peta på min nyopererade vän på sjukan o sen lägga mig tidigt så dagen tar slut lite snabbare.

O så fanns det inga besiktningstider förrens 29 juli.. hopp.. kul liksom.

Nä men jag äää int' bitter.
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Nä jävla skitdag, för min jävla skithoj skulle ju besiktats idag om det jävla skitreläet hade fungerat som det jävlar skulle! Nä, men får väl roa mig med att åka o peta på min nyopererade vän på sjukan o sen lägga mig tidigt så dagen tar slut lite snabbare.

O så fanns det inga besiktningstider förrens 29 juli.. hopp.. kul liksom.

Nä men jag äää int' bitter.


:krama så skulle det ju inte bli.

Peta på honom. Sånt lyfter upp en lite :hihi


Du kan köra ner den till mig så besiktigar jag den åt dig :D Bara för att jag är snäll liksom. :tungan
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nä jävla skitdag, för min jävla skithoj skulle ju besiktats idag om det jävla skitreläet hade fungerat som det jävlar skulle! Nä, men får väl roa mig med att åka o peta på min nyopererade vän på sjukan o sen lägga mig tidigt så dagen tar slut lite snabbare.

O så fanns det inga besiktningstider förrens 29 juli.. hopp.. kul liksom.

Nä men jag äää int' bitter.

Nu kan man väl besiktiga lite varstans, typ verkstäder o annat skit. :)
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
God morgon på er tokar!
Kul att man märkte nu på tåget att man har en stor gul fläck på tröjan mellan brösten. Nu är det bara att hålla tummarna för att jag har ett byte på jobbet för såhär kan jag fan inte se ut i repan. Suck att man ska va så trött på morgonen. :(

Fläck mellan brösten?? Blöjan då!!! :rodnar











:hihi
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top