Singeltråden

Kommer aldrig se den för jag skulle kräkas.

Men ponera att någon skulle komma in här nu. Vi skulle slå ihjäl först o fråga sen.

Haha, så olika man kan vara. :) Jag har ännu inte hittat någon rysare som skrämmer mig ordentligt. Den dagen jag hittar en kommer jag jubla av glädje, för jag älskar det där "räddpirret" :)

Haha, så olika man kan vara. :) Jag har ännu inte hittat någon rysare som skrämmer mig ordentligt. Den dagen jag hittar en kommer jag jubla av glädje, för jag älskar det där "räddpirret" :)

Verklighetsbaserade hoppa fram filmer skrämmer mig brutalt. När man ser nån i bakgrunden som dom inte ser.
Pheeew nu är den slut nu måste vi se nåt roligt så man kan sova inatt. Aj vad ont i halsen jag har. :)

EDIT: O nu kommer skitungen säkert säga nåt som ....men du är ju så lättskrämd...blir ju rädd om man inte varnar innan man rapar. :D

Verklighetsbaserade hoppa fram filmer skrämmer mig brutalt. När man ser nån i bakgrunden som dom inte ser.
Pheeew nu är den slut nu måste vi se nåt roligt så man kan sova inatt. Aj vad ont i halsen jag har. :)

Studsar friskt gör jag med, men det går över fort.. :tungan

Studsar friskt gör jag med, men det går över fort.. :tungan

Ja jag kommer inte direkt drömma mardrömmar som min roomie kommer göra. :D Men jag är extremt lättskrämd och folk brukar uppskatta att hoppa fram o skrämma mig. :) Min mamma brukade gömma sig i hallgarderoben när jag bodde hemma och kom hem sent. Hon hoppade fram eller öppnade dörren sakta bakom ryggen på mig o tog tag i mig. :D

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien