Singeltråden

Kommer aldrig se den för jag skulle kräkas.

Men ponera att någon skulle komma in här nu. Vi skulle slå ihjäl först o fråga sen.

Haha, så olika man kan vara. :) Jag har ännu inte hittat någon rysare som skrämmer mig ordentligt. Den dagen jag hittar en kommer jag jubla av glädje, för jag älskar det där "räddpirret" :)

Haha, så olika man kan vara. :) Jag har ännu inte hittat någon rysare som skrämmer mig ordentligt. Den dagen jag hittar en kommer jag jubla av glädje, för jag älskar det där "räddpirret" :)

Verklighetsbaserade hoppa fram filmer skrämmer mig brutalt. När man ser nån i bakgrunden som dom inte ser.
Pheeew nu är den slut nu måste vi se nåt roligt så man kan sova inatt. Aj vad ont i halsen jag har. :)

EDIT: O nu kommer skitungen säkert säga nåt som ....men du är ju så lättskrämd...blir ju rädd om man inte varnar innan man rapar. :D

Verklighetsbaserade hoppa fram filmer skrämmer mig brutalt. När man ser nån i bakgrunden som dom inte ser.
Pheeew nu är den slut nu måste vi se nåt roligt så man kan sova inatt. Aj vad ont i halsen jag har. :)

Studsar friskt gör jag med, men det går över fort.. :tungan

Studsar friskt gör jag med, men det går över fort.. :tungan

Ja jag kommer inte direkt drömma mardrömmar som min roomie kommer göra. :D Men jag är extremt lättskrämd och folk brukar uppskatta att hoppa fram o skrämma mig. :) Min mamma brukade gömma sig i hallgarderoben när jag bodde hemma och kom hem sent. Hon hoppade fram eller öppnade dörren sakta bakom ryggen på mig o tog tag i mig. :D

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back