Singeltråden

Undvik krabbigt folk :arsele

Möt honom med ett leende och ha en trevlig midsommar. :hihi

Låt Ricken få sin vilja igenom. Det gynnar alla :crash

Jo de e klart, som sagt att undvika honom begränsar mig rätt mycket så e ju bara hålla honom på avstånd å le. Men hur gör jag nästa gång han e på samma tjej, ja e trött på att alltid va den som viker sig... och "må bästa man vinna" funkar inte för vinner jag blir de ett jävla liv...

Waint what nej du har inte träffat ricken hör jag de han e den onda, ondare än guilos farsa! :tungan

Jo de e klart, som sagt att undvika honom begränsar mig rätt mycket så e ju bara hålla honom på avstånd å le. Men hur gör jag nästa gång han e på samma tjej, ja e trött på att alltid va den som viker sig... och "må bästa man vinna" funkar inte för vinner jag blir de ett jävla liv...

Waint what nej du har inte träffat ricken hör jag de han e den onda, ondare än guilos farsa! :tungan

:va Varför skulle du bry dig alls? Kul för tjejen med dubbel uppmärksamhet :tungan

Jag vet. Ricken är fin :Bugar

Fan, vad ni är morgonpigga. A_NN_A, att börja skriva inlägg här innan klockan 06.00 kan inte vara hälsosamt. :)

Fan, vad ni är morgonpigga. A_NN_A, att börja skriva inlägg här innan klockan 06.00 kan inte vara hälsosamt. :)

Det är ju då jag sitter i lugn och ro med mitt kaffe :hihi

Märks att jag är ledig. Vaknade först kl 9 idag.

Och prulle - Slå honom. Hade min tjejkompis hållit på hade jag lackat ur. Men å andra sidan drar jag mig ur också så hon fick ta snubben eftersom jag inte är den som tävlar om något ligg. :hihi

Märks att jag är ledig. Vaknade först kl 9 idag.

Och prulle - Slå honom. Hade min tjejkompis hållit på hade jag lackat ur. Men å andra sidan drar jag mig ur också så hon fick ta snubben eftersom jag inte är den som tävlar om något ligg. :hihi

Märks att jag är ledig. Vaknade klockan 4, 5, 6, 7 och gav sedan upp :hihi
Prulle: Slå honom ja. Eller fråga vad fan han vill?

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026