Singeltråden

Sicken herrans fin afton! Avnjuter en slatt Bowmore och ett par bärtil. Oh du joddlande Jesus!! Kan det inte alltid få vara såhär gött väder. Jag menar med våra höga skatter och Fredrik Reinfelt och sånt, så borde vi väl kunna få lite kompensation. :D

Glad midsommar själv.

Det kan ju hända att jag sätter gomspenen i halsen när jag degar här i morgon, så jag passar på att önska samtliga forumdeltagare god jul och glad påsk också när jag ändå har ångan uppe.

Det ska jag fan i helvete visst det. :4skrika

Garvar åt Blöjan just nu som ligger o lyssnar på en marschlåt o lär sina syskonbarn klappa i takt.

Ha ha, ok då, din stadgade gamla apa!!! Ha en riktigt och rikligt god och fin midsommar :)

Apa? Nä nuuuu... :mad

Apapapapa inte kalla folk för apa, använd ordet primat i stället,låter trevligare:D

Ah! Jag är en varm och fin individ som kan kalla alla vad jag vill. Det är med ömhet och kärlek, hade ni känt mig hade ni tålt vilka tillmälen som helst eftersom ni insett med vilken varm och fin förpackning dessa levererats till edra öron. Detta gäller naturligtvis extra mycket pippan som jag har ett gott öga och en varm, nästan erotisk känsla inför :D

Jag önskar iaf alla en trevlig midsommar här från min klippa i Gbg!

Hade ni varit här så hade jag bjudit på bullar!

Det enda som saknas är en rejäl clown!

ImageUploadedByTapatalk1371762767.385839.jpg

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup