Singeltråden

Info till söderländska nötter som vågar vägra FB. På fredag planerar vi att ta en öl eller två eller tre eller ........ på Bishops Arms i Kristianstad. Tid för uppslutning på puben är flytande så om ni känner för att hänga på får ni gärna skicka PM till mig så ska ni få all nödvändig info.

Ni andra kan under kvällen få bilduppdatering på mina tomma ölglas :hihi

Bara som en påminnelse då om det skulle vara någon som vill göra oss sällskap ikväll. :fyllisar

Bara som en påminnelse då om det skulle vara någon som vill göra oss sällskap ikväll. :fyllisar

Aha! Nu minns jag ju att jag skulle ta ett glas wino och sätta på lite hårdrock :)

Ôschôte - guschelôv

Fast jag är egentligen Smålänning, jag låter som en Astrid Lindgrenfilm.

Ôschôte - guschelôv

Fast jag är egentligen Smålänning, jag låter som en Astrid Lindgrenfilm.

Ha ha, läs in i en ljudfil och lägg upp så får vi se om barndomens Lindgrenvibbar vaknar.

:) Läs äfven du in en ljudfil Pippan, så får vi höra din exotiska dialekt här inne. Läs upp sagan om sköldpaddan och fåret. :D

Du den dialekten får inte vem som helst höra. Finns bara ett fåtal som hört mig ta fram den och det tänker jag hålla mig till. :D

Du den dialekten får inte vem som helst höra. Finns bara ett fåtal som hört mig ta fram den och det tänker jag hålla mig till. :D

Jaså, ska du vara sådan så får du inte höra mig sjunga "Min far & min trädgård" på VitNorska.

Aha! Nu minns jag ju att jag skulle ta ett glas wino och sätta på lite hårdrock :)

Inte för mycket vin. Vi vill inte att du missar dörren in på tåget :näsblod

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...