Singeltråden

Appropå nåt helt annat.. Nu när du i princip är gift..

Jag har funderat på det ett tag nu, och kommit fram till att dina framtida ungar inte blir hinkar, utan snarare typ fluor-muggar?

:va

Gift? :näsblod (Jag tycker allt att du drar stora växlar här, vi har inte ens kommit överens om vad vi är än :D)

Fluor-muggar blir det nog när de är små. Sen blir de burkar och slutar sedan som hinkar.

Om jag någonsin får några muggar :glömdet

Jag erkänner att jag bor på landet, men jag älskar att bo på landet, vid Mälaren med naturen nära och ändå ta mig in till stan på ca 20 min. :)

Det där är fan inte på landet.

Nice.. själv går kvällen åt till att mecka.. men snart ska motorn i igen.. någon som vill komma och hålla sällskap?

Har mekat sedan kl 9 imorse (ledig dag).
Fått ny vattenpump i jänkaren och fått båten sjösättningsklar och blitt allmänt skitig, men nu fan får det vara helg! :)

Har mekat sedan kl 9 imorse (ledig dag).
Fått ny vattenpump i jänkaren och fått båten sjösättningsklar och blitt allmänt skitig, men nu fan får det vara helg! :)

Idag har monterat hela kopplingskorgen och dragit åt den med 129 Nm utan ett mothåll(det du), montera startkoppling, satt i lammeller, satt dit den där förbannade kopplingskåpan som var ett helvete att få dit, kontrollerat kamdrevens tajming och skruvat på ventilkåpan... ja och så meckade jag ihop oljetråget och altenatorn igår kväll också...

.. och juste har jag nämnt att jag jobbar som hojmeck två dagar i veckan också?

trött på att mecka?.. JA!

Men nu ska motorn bara tillbaka i hojen så är det inte så mycket kvar snart!

Haha men nää, min mobil ville vrida bilden av nån anledning. Livemusik har vi också! :)

Erkänn bara att du blivit nockad till golvet! :smasha

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...