Singeltråden

Appropå nåt helt annat.. Nu när du i princip är gift..

Jag har funderat på det ett tag nu, och kommit fram till att dina framtida ungar inte blir hinkar, utan snarare typ fluor-muggar?

:va

Gift? :näsblod (Jag tycker allt att du drar stora växlar här, vi har inte ens kommit överens om vad vi är än :D)

Fluor-muggar blir det nog när de är små. Sen blir de burkar och slutar sedan som hinkar.

Om jag någonsin får några muggar :glömdet

Jag erkänner att jag bor på landet, men jag älskar att bo på landet, vid Mälaren med naturen nära och ändå ta mig in till stan på ca 20 min. :)

Det där är fan inte på landet.

Nice.. själv går kvällen åt till att mecka.. men snart ska motorn i igen.. någon som vill komma och hålla sällskap?

Har mekat sedan kl 9 imorse (ledig dag).
Fått ny vattenpump i jänkaren och fått båten sjösättningsklar och blitt allmänt skitig, men nu fan får det vara helg! :)

Har mekat sedan kl 9 imorse (ledig dag).
Fått ny vattenpump i jänkaren och fått båten sjösättningsklar och blitt allmänt skitig, men nu fan får det vara helg! :)

Idag har monterat hela kopplingskorgen och dragit åt den med 129 Nm utan ett mothåll(det du), montera startkoppling, satt i lammeller, satt dit den där förbannade kopplingskåpan som var ett helvete att få dit, kontrollerat kamdrevens tajming och skruvat på ventilkåpan... ja och så meckade jag ihop oljetråget och altenatorn igår kväll också...

.. och juste har jag nämnt att jag jobbar som hojmeck två dagar i veckan också?

trött på att mecka?.. JA!

Men nu ska motorn bara tillbaka i hojen så är det inte så mycket kvar snart!

Haha men nää, min mobil ville vrida bilden av nån anledning. Livemusik har vi också! :)

Erkänn bara att du blivit nockad till golvet! :smasha

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back