Singeltråden

Vill stockholmarna styra upp något skoj på valborg månne? :va

Måste veta om jag ska släppa ut kvinnan ur källarn. :crash

OOOOPS!!!

Well.

Ja ut och åk hoj med er :7peta

Jag ska sitta här ensam hemma ikväll. Ingen fest, ingen prova på hoj imorgon för min del :gråta

Fanns inte utrymme för det i plånboken :gråta

Plånboken??? :va Inte ska väl den få hindra lite hojåkning? Kom igen tråden! Vem har ett ställ att låna ut? och vem vill ha en tuff passagerare? Fixa!!!

Vi måste ju över henne till den mörka sidan, eller hur? :brinnerup

Skruttiz kräver lite speciell uppvaktning tror jag bestämt. :)

Har byggat hoj hela kvällen jag. :yoparty

Så nu är motor på plats? :tummenupp

Du va jättefin på dopet, men jag måste säga att jag blir rätt lack när du börjar yra om att tjejer syr bättre än killar, hur gammal är du egentligen!?!? :mad:

Här i byn har jag mitt sygäng, fast officiellt är vi studiecirkel. Så ibland dyker det upp någon ny. :) Vi hade en äldre kille som gett sig fan på att sy sin egen skjorta. Har ingen aning om varför, det finns ju färdiga att tjöpa... Året därpå dök det upp en kille som var lajvare och hårdrockare så han sydde för lite olika festivaler så att säga. Kul typ! :yoparty :banana :banana

Idag verkar varken killar eller tjejer sy... :rodnar :huvet

Ja, vid speciella tillfällen släpper jag ut henne. (men mest för att hon blir så jävla blek annars...) :crash

Hahah som en chef xD

När det gäller nåt så enkelt som att se orden sy och kvinnlig hjälp i ett o samma stycke så behöver jag inte tänka så mkt... det sticker liksom ut ändå... :arsele

Fyfan sy är något jag verkligen inte kan/är bra på :P

Hahah som en chef xD

Fyfan sy är något jag verkligen inte kan/är bra på :P

Knappar går väl an, men allt annat har jag inte tålamod för vilket är synd. Har en del kompisar som syr egna kläder osv det måste ju vara jättekul att kunna designa sina egna grejer och sen förverkliga dem. :rolleyes:

Jag kan göra en ventilspelskontroll på en ducati. Men shimsen de använder är rätt speciella och jag har till och för mig att ducativerkstäder slipar till sina egna shims. Så jag vet inte hur lätt det är med att få tag i shims. Men kan kolla upp det.

Spel är inga problem att kolla. Det var just shimsningen :hihi det är inte dags ännu iaf. så du kan andas lugnt.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025