Singeltråden

Saknar några av er sydlänningar i tråden, tex tkdrille och oops. Har dom lessnat på oss eller????

Rille finns. Det är jag helt säker på. :banana

Oops finns säkerligen också fast inte här :huvet Vi får väl styra upp nåt så vi kan inspektera honom också :hihi

Läste i en annan tråd att din hoj vält i garaget. Fan vad tråkigt:(

Ja, det var inte så kul. Kom hem efter en tur och kände mig nöjd och glad och så händer det, jäkla otur att den skulle ramla på släpkärran så att tanken blev förstörd.

Det konstiga är att bucklan blev precis vid tankpaden framför sadeln, jag får väl säga att jag råkade se en snygg brud och att en viss kroppsdel växte och bucklade tanken. :)

Last edited:
Ja, det var inte så kul. Kom hem efter en tur och kände mig nöjd och glad och så händer det, jäkla otur att den skulle ramla på släpkärran så att tanken blev förstörd.

Det konstiga är att bucklan blev precis vid tankpaden framför sadeln, jag får väl säga att jag råkade se en snygg brud och att en viss kroppsdel växte och bucklade tanken. :)

Säg inte det till försäkringsbolaget, för dom kanske kräver att du visar vad som orsakade skadan:D

Säg inte det till försäkringsbolaget, för dom kanske kräver att du visar vad som orsakade skadan:D

Ja det tänkte jag inte på. :) I verkligheten var det så att tanken träffade framlampan på släpet när hojen föll i golvet, lampan på släpet sitter i en fyrkantig vass metallgrej.

tror inte rille varit inne i tråden på ett tag nu, men kan ju ha missat inlägg oxå.

Blev det fullt ös,medvetslös igår??

Han är ju lite slö :rolleyes: Eftersom festen var hos honom är jag väldigt säker på att han finns.
Annars var det en sjukt bra kopia :näsblod

Bara fullt ös :yoparty
Det var en riktigt trevlig tillställning minsann. Den tackar vi Rille för :banana

Och Buskens säckpipa. Stackars katt. :rofl

Ha ha ha ha säckpipan var ju kvällens höjdpunkt. Utan konkurrens :yoparty
Katten är ju livsfarlig och behövde hållas på plats :fakta

Så fort hon fick syn på mig klippte hon med öronen och visade huggtänderna :näsblod

Jamen herre jösses, då säger vi väl så då: kvinnor är bättre på allt som män tycker är tråkigt.
"Eller är det bara jag?"
*quote Ulf Brunnberg*:Bugar

Nyheter
Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”