Singeltråden

När jag satt mig i bilen och slog på radion så spelades en låt vars text jag aldrig lyssnat så noga på.
Detta måste väl ändå vara ett tecken på att stalking är den rätta vägen att vandra?!

https://www.youtube.com/watch?v=HDLcyXzLMfg

:smasha :näsblod :brynad :fakta

Alla torde uppskatta en stillsam tillvaro i blekingsk källare. Denna är ju fri från ansvar och åtaganden. :fakta

Det är väl drömmen för alla att spendera hela livet i en källare i Blekinge, speciellt om man får dela källaren med trevliga personer. "Finns det hjärterum så finns det Asarum" som talesättet lyder? :arsele:)

Gott! Fick sålt ena hojen idag, så nu har jag bara en och en halv kvar! :)

Och så har jag tagit ut Duccen. Besiktning imorgon. Life is good! :tummenupp

Last edited:
När jag satt mig i bilen och slog på radion så spelades en låt vars text jag aldrig lyssnat så noga på.
Detta måste väl ändå vara ett tecken på att stalking är den rätta vägen att vandra?!

https://www.youtube.com/watch?v=HDLcyXzLMfg

:smasha :näsblod :brynad :fakta

En av mina favoritlåtar...kan det bero på att jag blev stalkad o föll för det. Är jag easy eller har han hypnotiserat mig? :huvet

Alla torde uppskatta en stillsam tillvaro i blekingsk källare. Denna är ju fri från ansvar och åtaganden. :fakta

Ta mig, lås in mig, mata mig ibland och befria mig från ansvar och åtaganden så är du snäll! :D

Du eller jag? :kiss

Mina axelvänner :angel & :angel

Dina axelvänner :cdevil & :cdevil

Tror bestämt att det är tvärtom, speciellt efter att ha träffat er båda :rolleyes:

Btw lyckades jag med konststycket att halka och ramla i trappan på jobbet så nu har jag ett fett blåmärke på ena smalbenet och nu har jag tydligen också ont i revbenen på ryggdelen. Jävla klantarsel man ska vara.

Och det är den femtonde april idag. :3freak

Tror bestämt att det är tvärtom, speciellt efter att ha träffat er båda :rolleyes:

Btw lyckades jag med konststycket att halka och ramla i trappan på jobbet så nu har jag ett fett blåmärke på ena smalbenet och nu har jag tydligen också ont i revbenen på ryggdelen. Jävla klantarsel man ska vara.

Och det är den femtonde april idag. :3freak

Sicken otur, hoppas att det onda går över snabbt:krama

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka